آیین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مهاباد

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مجتمع طلائیه مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد در آیین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که با حضور مسئولان در مجتمع طلائیه این شهرستان برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) نه تنها رهبر انقلاب اسلامی ایران بلکه یکی از تاثیرگذارترین اشخاص قرن اخیر و الگوی خیلی از آزادی خواهان و انقلابیون سراسر دنیا است که نام و اندیشه‌های ایشان برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

خدرلو افزود: امام خمینی (ره)، حقیقت بی نظیری بود که ملت‌های مظلوم جهان، اندیشه‌های ایشان را الگوی خود قرار داده‌اند تا با تاسی از افکار معمار کبیر انقلاب و به‌کار گرفتن آن زمینه رهایی خود از چنگال ستمگران زمان را فراهم کنند.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: امام خمینی (ره) با شجاعت بی‌نظیر و اتکا به همراهی مردم توانست قدرت‌های خارجی به ویژه غرب و آمریکا را که بر ایران سلطه داشتند به چالش بکشد.


بیشتر بخوانید


خدرلو، یکی از ویژگی‌های برجسته امام (ره) را که قدرت‌های جهان را حیرت زده کرد شجاعت وی دانست و افزود: این مشخصه برجسته امام را همه مسئولان و مدیران باید الگوی کار و فعالیت خود قرار داده و برای دستیابی به آن در راستای عدالت خواهی و ظلم ستیزی تلاش کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلابی که توسط امام خمینی (ره) ایجاد شد برپایه ۲ اصل مهم "مردم" و "اسلامیت" بود تصریح کرد: ایشان با این نظریه خود در پایه گذاری انقلاب اسلامی ایران به جهان نشان داد که توجه به اسلامیت و مردم می‌تواند الگویی موفق در امر حکومت داری در جهان باشد.

او ادامه داد: براساس سیاست‌های مدبرانه امام راحل در حکومت داری، امروزه ایران اسلامی به یکی از مستقل‌ترین و با اقتدارترین کشور‌های دنیا مبدل شده است.

آیین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مهاباد

فرماندار مهاباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت برگزاری انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه عامل بسیار موثری برای افزایش اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است و مردم و مسوولان برای برگزاری انتخاباتی با شکوه تلاش کنند.

او با بیان اینکه این حضور در بُعد داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارای اهمیت است و تحقق آن ضامن امنیت و اعتبار کشور است افزود: شرکت در انتخابات حق هریک از شهروندان است و مردم با حضور در پای صندوق رای حق خود را استیفا می‌کنند.

خدرلو خاطرنشان کرد: مردم ایران با وجود مشکلات متعدد شجاعانه در برابر جبهه متّحد مخالفان و دشمنان نظام و انقلاب قدعلم کرده و این بار نیز با شرکت گسترده عزم ملّی خود را در حفظ عزت و اقتدار نظام همچون گذشته نشان خواهد داد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظامی می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت برگزاری انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه عامل بسیار موثری برای افزایش اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است و مردم و مسوولان برای برگزاری انتخاباتی با شکوه تلاش کنند.

او با بیان اینکه این حضور در بُعد داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارای اهمیت است و تحقق آن ضامن امنیت و اعتبار کشور است، افزود: شرکت در انتخابات حق هریک از شهروندان است و مردم با حضور در پای صندوق رای حق خود را استیفا می‌کنند.

خدرلو اضافه کرد: مردم ایران با وجود مشکلات متعدد شجاعانه در برابر جبهه متّحد مخالفان و دشمنان نظام و انقلاب قدعلم کرده و این بار نیز با شرکت گسترده عزم ملّی خود را در حفظ عزت و اقتدار نظام همچون گذشته نشان خواهد داد.

آیین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مهاباد

در اين آيين معنوی فرماندار مهاباد، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از روحانيون، خانواده های معظم شاهد و ايثارگران، فرهنگيان، بازاريان و كسبه اين شهرستان نيز حضور داشتند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.