مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری:

متقاضیان صدور شناسنامه المثنی به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: اگر فردی به هر دلیلی شناسنامه خود را مفقود کرده باشد باید ۱۵ روز قبل از آغاز انتخابات به منظور رای دادن به دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت مراجعه و درخواست صدور شناسنامه جدید بدهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا کریمی مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اگر فردی به هر دلیلی شناسنامه خود را مفقود کرده باشد باید ۱۵ روز قبل از آغاز انتخابات به منظور رای دادن به دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت مراجعه و درخواست صدور شناسنامه جدید بدهد، در غیر اینصورت در فرجه قانونی یعنی یکماهه پس از ارائه درخواست، شناسنامه المثنی صادر خواهد شد.

او با بیان اینکه برای دادن رای در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ داشتن شناسنامه و شماره ملی الزامی است افزود: در روز انتخابات تمامی ادارات ثبت احوال استان و دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت زیر نظر ثبت احوال به منظور پاسخگویی به مردم دایر هستند.


بیشتر بخوانید


کریمی با اشاره به اینکه حدود ۹۴ درصد مردم چهارمحال و بختیاری برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند، اضافه کرد: این افراد یا کارت ملی خود را تحویل گرفته یا صدور کارت آن‌ها در دست اقدام است و تنها شش درصد افراد واجد شرایط استان هیچ‌گونه اقدامی برای کارت هوشمند ملی انجام نداده‌اند که با توجه به کاربردی شدن کارت ملی، درخواست می‌شود این افراد هر چه سریع‌تر اقدامات لازم به منظور صدور کارت ملی خود انجام دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار