فضاسازی تبلیغات محیطی، با نصب۱۳۰ تابلوی تبلیغاتی در ارومیه

سرپرست ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه گفت: با هدف فضاسازی تبلیغات محیطی، ۱۳۰ تابلوی تبلیغات انتخابات در ارومیه نصب شد.

حجت الاسلام سیامک نصری مقدم سرپرست ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،‏ گفت:  با هدف فضاسازی تبلیغات محیطی، ۱۳۰ تابلوی تبلیغات انتخاباتی برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری  در ۶۰ نقطه از شهر ارومیه شهر نصب شده است.

او افزود: در راستای فضا سازی تبلیغات محیطی انتخابات، تابلو‌های تبلیغات انتخاباتی در سطح ارومیه به تعداد ۱۳۰ تابلو نصب شده است.

سرپرست ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ادامه داد: تابلو‌های تبلیغاتی ۲۰ روزه برابر ضوابط فرمانداری و وزارت کشور در اختیار نامزد‌ها قرار می‌گیرد.

نصری مقدم اضافه کرد: ۱۳۰ تابلو تبلیغاتی رول اسکرین و در ابعاد ۳ متر در ۵ متر جهت نصب تبلیغات نامزد‌های انتخاب ریاست جمهوری در نقاط مختلف شهر تعبیه شده است.

او گفت: نصب غیر قانونی عکس‌های تبلیغاتی انتخاباتی در دیوار و جداول معابر شهر منجر به آشفتگی و زشتی چهره شهری و تحمیل هزینه‌های گزاف برای امحاء این عکس‌ها می‌شود و بر همین اساس از هواداران و نمایندگان نامزد‌های انتخاباتی درخواست می‌شود که تبلیغات مورد نظر خود را فقط در مکان‌های تعیین شده از طرف شهرداری ارومیه نصب کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.