از نبود الزامی کارت ملی هوشمند در روز انتخابات تا راه اندازی شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دامغان

مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

کارت ملی هوشمند در روز انتخابات الزامی نیست

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان گفت: در روز انتخابات، به همراه داشتن کارت ملی هوشمند الزامی نیست، اما داشتن آن، روند اخذ رای را تسریع می‌بخشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قندالی مدیرکل ثبت احوال استان سمنان با بیان اینکه به همه دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان، ابلاغ شده تا هر چه سریع‌تر شناسنامه‌های جدید افراد صادر و تحویل داده بشود گفت: حداکثر تا ۱۸ خرداد، ده روز مانده با انتخابات، درخواست صدور شناسنامه جدید ثبت می‌شود.

او افزود: در روز انتخابات، به همراه داشتن کارت ملی هوشمند الزامی نیست، اما داشتن آن، روند اخذ رای را تسریع می‌بخشد.

راه اندازی شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دامغان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، تقی خاکی رئیس دادگستری شهرستان دامغان گفت: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو ، دستگاه قضا به منظور پیشگیری از جرایم انتخاباتی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را در دادگستری راه اندازی کرده است .

او  افزود: در این شعبه ، جرائم احتمالی انتخاباتی در خارج از نوبت ودر اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

آموزش مردم شهرستان سمنان برای شرکت در انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان در نشست ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه مردم مرکز استان سمنان برای شرکت در انتخابات تمام الکترونیک ۲۸ خرداد آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند، گفت : بر اساس تقویم و زمان بندی، فرایند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان سمنان در حال انجام است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار