امام جمعه موقت یزد:

آزادگان جهان با الگوی نهضت امام خمینی(ره) در برابر استکبار ایستاده اند

حجت الاسلام محمدی گفت: ملت‌های آزاده جهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با الگوگیری از امام خمینی (ره) در برابر استکبار ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید ناصر محمدی، امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و افزود: امام راحل یک مکتب جهان شمول را به نمایش گذاشت و ملت‌های آزاده هم اکنون با الگو گرفتن از این مکتب در حال ایستادگی در برابر دشمنان هستند.

او اظهار داشت: بسیاری از پیش از انقلاب اسلامی زیر سلطه و فشار استکبار جهانی بودند، اما پس از پیروزی انقلاب از نهضت امام الگو گرفته و عدالت و آزادی را فریاد زده و برای رسیدن به آن تلاش کردند.

امام جمعه موقت یزد از احیای اسلام ناب محمدی (ص)، بهره گیری از ارزش‌های معنوی و تقویت ایمان، اخلاص، استقلال و آزادی در سایه دین را از پیام‌های نهضت امام خمینی عنوان کرد.

محمدی ادامه داد: انقلاب کبیر اسلامی در ایران به رهبری امام راحل هم به ملت ایران و هم به ستمدیدگان جهان قدرت حق طلبی داد.

او خاطرنشان ساخت: دوران زورگویی به پایان رسیده و ملت‌ها دیگر زیر بار سلطه دشمنان خصوصا آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین حامیان آنان در منطقه نمی‌روند.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اهمیت انتخابات و مشارکت مردم گفت: دشمنان به شدت تلاش می‌کنند تا از حضور مردم در پای صندوق‌های رای جلوگیری کرده و مشارکت مردم را تحت تاثیر قرار دهند، اما همه مردم با هر نوع تفکر باید برای تقویت کشور و نظام در این انتخابات حضور یافته و به حرف دشمنان توجه نکنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار