فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

ارتحال امام خمینی (ره) برای ما درس آموز است

سردار شاهوار پور گفت: ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهادت امام صادق (ع) برای ما حزن آور و درس آموز است.

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب، گفت: ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) برای ما حزن آور و درس آموز است.

او در ادامه بیان داشت: قیام خونین ۱۵ خرداد ماه نیز برای ما سرمایه هستند و این شب‌ها مراسم‌های زیادی در اقصا نقاط استان در مساجد و پایگاه‌ها با کمک عزیزان بسیجی ما در حال پیگیری است.

سردار شاهوار پور ادامه داد: برگزاری بزرگداشت این ایام با رعایت اصول بهداشتی دنبال می‌شود که ان شاءالله در زمینه بصیرت افزایی و ظرفیت سازی برای حرکت ما در چله‌ی دوم انقلاب باشد و بتوانیم با جوش و خروش و حرکت همه جانبه‌ای این مسیر را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: انشاءالله ما به توانیم هرچه زودتر واکسن داخلی کرونا ویروس را برای مردم و آن‌هایی که در اولویت هستند تزریق و آن ها را از استرس و نگرانی خارج کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.