همتی: حکمرانی اقتصادی را اصلاح می‌کنم / به طور مستقل وارد انتخابات شدم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دولت ضعف‌هایی داشت که آن ضعف‌ها را باید از نظر بینش اقتصادی اصلاح کنم، گفت: در واقع قصد دارم حکمرانی اقتصادی، اصلاح شود.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان اولین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران، گفت: من خودم رأسا تصمیم گرفتم و نامزد انتخابات شدم و این تصمیم هیچ ربطی به دولت ندارد.

وی افزود: من دو سال و نیم در دولت روحانی بودم. در مقطعی سفیر ایران در چین شدم، ولی بخاطر شرایط اضطراری، بزرگان از من خواستند که مسئولیت بانک مرکزی را برعهده بگیرم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در تمام ریاست خود در بانک مرکزی، سعی کردم وضع موجود را اصلاح کنم و تغییراتی به وجود بیاورم.

همتی اظهار کرد: امروز از دولت بیرون آمده‌ام و نامزد ریاست جمهوری هستم. فکر می‌کنم دولت ضعف‌هایی داشت که آن ضعف‌ها را باید از نظر بینش اقتصادی اصلاح کنم. در واقع قصد دارم حکمرانی اقتصادی را اصلاح کنم.

وی تاکید کرد: من به طور مستقل وارد صحنه انتخابات شدم و انشاالله بتوانم نظر مردم عزیز را جلب کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
مردم عزیز تروخدا بر مبنای عقل انتخواب کنیدمهم نیست که فرد رئیس جمهور علم اقتصاد یا تولید یا صنعت یا پتروشیمی و... بلد باشه مهم اینه که مدیریت و اراده قوی داشته باشه و بهترین اقتصاد دانان و عالمان و... رو به کار بگیره که آقای رئیسی الحق و الانصاف اینو تو کارنامشون نشون دادن حالا به نظر شما آقای همتی نیز چنین کارنامه واراده ای رو دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اقای همتی یه سوالی از محضر شما داریم ؟

ایا این درست هست؟ و میشود با تحقیر کردن نامزد دیگر از ریاست جمهوری بخواهی
نظر و آرای مردم را به سمت و سوی خودت جلب بکنی؟؟
در مناظره دیروز مردم ایران از شما جز تحقیر و توهین به کاندیداهای دیگر ،چیزی ندیدن.

واین را بدان که خدا در قرآن مجید فرموده :
کیفر تحقیر کردن، تحقیر شدن است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
ظاهراً اگر رئیس جمهور شوید ، می خواهید همزمان وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی هم باشید !
از یک طرف می گویید طرفدار استقلال بانک مرکزی هستم و از طرف دیگر عقیده دارید روحانی نگذاشت بانک مرکزی را اصلاح کنم و می خواهم در دوران خودم این کار را انجام بدهم!
آخرین اخبار