جانمایی شعب اخذ رأی در خراسان رضوی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: جانمایی و تجهیز شعب رأی در خراسان رضوی در حال اتمام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی نبی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۸جانمایی شعب اخذ رأی در خراسان رضوی میلیون تعرفه رای برای سه انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری به استان منتقل شده است.

او با اشاره به دنبال کردن چند اولویت در دو هفته آینده در بحث برگزاری انتخابات افزود: نخست تکمیل فرایند آموزش نیرو‌ها و عوامل اجرایی انتخابات است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و دوم بحث زیرساختی و تامین امنیت انتخابات است که در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد، اما همه ارکان امنیتی انتظامی باید برنامه ریزی لازم را برای افزایش ضریب امنیتی انتخابات بکار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: سومین موضوع، واکسیناسیون عوامل برگزاری انتخابات است که بر اساس مصوبه ستاد ملی در هفته آینده کار دنبال خواهد شد تا در کنار رعایت همه دستور‌العمل های بهداشتی خطری متوجه عوامل اجرایی و مردم در انتخابات نباشد.

نبی‌پور بیان کرد: در تاریخ برگزاری انتخابات، طبق هیچگونه شرایطی تا ۷۲ ساعت نباید قطعی برق صورت بگیرد.

او یکی از برکات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را برگزاری انتخابات عنوان و تصریح کرد: با هدف زنده نگهداشتن آرمان‌های امام راحل (ره) وظیفه داریم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و با امنیت اقدام کنیم.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار