کاهش ۱۹۵۶ درصدی صدور کد بورسی در کرمانشاه

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : صدور کد بورسی در کرمانشاه در دو ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش ۱۹۵۶ درصدی داشته است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد بهمن مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به کاهش هیجانات بورس در کرمانشاه مانند سراسر کشور، گفت : این موضوع چند دلیل داشت که مهمترین آن گذر از روند افزایشی بود که بازار سرمایه و شاخص بورس در سال قبل تجربه کرد.

او با بیان اینکه روند مثبت بازار در پارسال بگونه‌ای بود که برخی روز‌ها حجم معاملات به ۴۰ هزار میلیارد تومان هم می‌رسید، گفت : اکنون میزان معاملات روزانه دو تا سه هزار میلیارد تومان یا حداکثر پنج هزار میلیارد تومان است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه، معتقد است منفی بودن بازار طی چند ماه اخیر باعث شده سرمایه‌گذاری در بورس از تب و تاب بیفتد و مردم کمتر سمت بازار سرمایه بیایند.

بهمن ادامه داد: از سوی دیگر پارسال بسیاری از مردم برای سهام عدالت کد بورسی دریافت می‌کردند که اکنون اکثر مردم کد خود را دریافت کرده و از همین رو کاهش ورود به بورس و کد بورسی را شاهدیم.

او با اشاره به کاهش قابل توجه صدور کد بورسی در کرمانشاه در دو ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: در دو ماهه اول پارسال بیش از ۱۷۴ هزار و ۹۰۰ کد بورسی در کرمانشاه صادر شد که این عدد در دو ماهه امسال ۸۵۰۶ مورد بوده است.

 مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: هم اکنون ۱.۳ میلیون نفر از دو میلیون جمعیت استان کرمانشاه کد بورسی دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهامدار
۱۱:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
کاهش صد در صد یعنی صفر. بقیه اش یعنی چه؟ لطفاً تفسیر کنید.
آخرین اخبار