سردرگمی مسئولان فدراسیون والیبال در اعزام پاسور تیم ملی به ایتالیا

سرپرست تیم ملی والیبال مسئولان فدراسیون این رشته را در جریان اقدامات خود درخصوص اعزام کریمی به ایتالیا قرار نداده است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال تصمیم گرفت تا جواد کریمی به تمرینات تیم ملی کشورمان در ایتالیا اضافه شود.

جواد کریمی پاسور سوم تیم ملی والیبال قرار است سه شنبه ساعت ۶ صبح راهی شهر ریمینی ایتالیا شود و پس از ۴ روز قرنطینه به ترکیب تیم ملی اضافه شود.

هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از چهارشنبه آغاز خواهد شد، اما با توجه به تاریخ سفر جواد کریمی به ایتالیا بعید است او بتواند تیم ملی را در بازی‌های هفته سوم همراهی کند.

پاسور تیم ملی به همراه پوریا یلی و مجتبی میرزاجانپور در هفته‌های اخیر با حضور در اردوی تیم ملی جوانان زیر نظر بهروز عطایی تمرینات خود را به خوبی پشت سر گذاشته است.

نکته قابل توجه این است که کریمی باید با بازگشت یکی از بازیکنان تیم ملی به جمع ملی پوشان در ایتالیا اضافه شود، اما تاکنون نام بازیکنی که قرار است به ایران بازگردد اعلام نشده است.

با وجود چنین مشکلاتی می‌توان گفت امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی مسئولان فدراسیون والیبال را از اقدامات خود با خبر نمی‌کند. همین امر باعث شده است تا مسئولان فدراسیون برای اعزام جواد کریمی با مشکل مواجه شوند.

تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر اعزام و بازگشت یکی از بازیکنان تیم ملی از سوی فدراسیون والیبال اعلام نشده است.

حالا باید منتظر ماند و دید مسئولان فدراسیون والیبال در این خصوص چه اقداماتی را انجام خواهند داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار