۵ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی نزدیک پایگاه هوایی در فلوریدا

رسانه‌های آمریکایی از کشته شدن دو نفر از جمله یک نوجوان و زخمی شدن سه تن دیگر در حادثه تیراندازی نزدیک پایگاه هوایی در فلوریدا خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «میامی هرالد»، در حادثه تیراندازی نزدیک پایگاه هوایی «هوم اِستد» (Homestead)، سه نفر از جمله یک نوجوان کشته و سه نفر زخمی شدند.

پلیس درباره این حادثه گفت مردی که مظنون به تیراندازی به نامزدش، یک جوان ۱۵ ساله و سه کودک و نوجوان بود، صبح دوشنبه در حالی  که پلیس سعی داشت برای تسلیم او وارد مذاکره شود، خودکشی کرد.

پلیس گفت: این حادثه حدود ساعت ۱:۴۰ بامداد داخل یک مجتمع آپارتمانی  در نزدیکی پایگاه  هوایی «هوم استد» در فلوریدا  رخ داده است.

آنجل رودریگز، کارآگاه پلیس میامی در این باره اظهار داشت که یک زن ۳۸ ساله و یک پسر ۱۵ ساله در داخل خانه بر اثر اصابت گلوله کشته شده اند.

رودریگز در ادامه افزود: «مظنون یک فرد مسلح ۴۲ ساله- نامزد مقتول - بود و در حالی که افسران قصد داشتند با او مذاکره کنند،  خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.» 

بر اساس گزارش آتش نشانی میامی، سه نفر دیگر که در این حادثه مجروح شده بودند سریعا به بیمارستان منتقل شدند.

دو نفر از آن‌ها، یک دختر ۱۱ ساله و یک پسر ۱۶ ساله، با هواپیما به مرکز درمانی منطقه‌ کندال اعزام شدند. طبق گزارش پلیس حال  دختر ۱۱ ساله وخیم است، ولی شرایط جوان ۱۶ ساله در وضعیت پایداری قرار دارد. مجروح دیگر نیز که یک جوان ۱۸ ساله است در شرایط پایدار به مرکز پزشکی جکسون جنوبی منتقل شد.

پلیس از مردم خواست تا از تردد و تجمع در اطراف منطقه حادثه خودداری کنند.

حادثه تیراندازی امروز (دوشنبه)، آخرین مورد از تیراندازی‌های مرگبار اخیر در سراسر میامی فلوریدا است. روز یکشنبه، هنگام شلیک گلوله در خارج از محل برگزاری یک جشن فارغ التحصیلی در سالن نزدیک پردیس کندال کالج میامی-دید، سه نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

چندین مورد دیگر در آخر هفته رخ داده بود؛ از جمله تیراندازی گسترده در سالن ضیافت ال مولا، که سه کشته و ۲۰ مجروح بجای گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار