تلاش فعالان مغربی برای اخراج نماینده رژیم صهیونیستی

فعالان مغربی با آغاز پویشی مجازی خواستار اخراج نماینده رژیم صهیونیستی از رباط شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی، پویش مغربی‌ها برای اخراج داوید گوفرین، نماینده رژیم صهیونیستی در رباط، پایتخت مغرب از طریق هشتگی با عنوان #نماینده رژیم صهیونیستی را اخراج کنید، در فیسبوک و توئیتر آغاز و با توجه به استقبال گسترده فعالان شبکه‌های مجازی، این هشتگ در توئیتر ترند شد.

هم زمان هزاران فعال شبکه‌های مجازی تصاویر شخصی خود را کنار تصاویری چون پرچم فلسطین و مسجد الاقصی که نماد‌های فلسطین هستند در توئیتر و فیس بوک منتشر و با این روش حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کرده اند.

حسن الیوسفی، روزنامه نگار مغربی در فیسبوک نوشت: ساکنان رباط نمی‌پذیرند که داوید گوفرین، کاردار دفتر ارتباطات اسرائیل میان آن‌ها زندگی کند.

کاربر دیگری به نام رشید بریم در فیسبوک نوشت: نماینده رژیم اشغالگر عنصری نامطلوب است. همراهی با پویش مجازی کمترین وظیفه برای حمایت از فلسطینیان است، اما بهترین راهکار، تداوم این فعالیت‌ها تا پاکسازی سرزمین مغرب از لوث وجود صهیونیست هاست.

رسانه‌های مغربی نوشتند: نماینده رسمی اسرائیل در یکی از هتل‌های رباط اقامت دارد چون هنوز دفتر ارتباطات اسرائیل در پایتخت مغرب افتتاح نشده و افتتاح این مرکز هنوز در انتظار پاسخ تیم فنی وزارت امور خارجه اسرائیل است.

دهم دسامبر گذشته رژیم صهیونیستی و مغرب خبر دادند که روابط میان دو طرف از سر گرفته می‌شود. روابط رژیم صهیونیستی و مغرب از سال ۲۰۰۰ متوقف شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار