از امروز؛

آغاز ثبت نام کلاس‌های تابستانی دانش آموزان/ مهلت ثبت‌نام تا اول تیر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزگفت: دانش‌آموزان البرزی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه همگام در فعالیت‌های اوقات فراغت تابستانه شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزگفت:  ثبت نام دانش آموزان در سامانه همگام مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی استان از امروز آغاز شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزافزود: بخشنامه و دستورالعمل فعالیت‌های تابستانی مجازی دربسترشبکه شاد به نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز به منظور اجرای مطلوب فعالیت‌ها و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های برای جذب حداکثری دانش آموزان به پایگاه‌های تابستانی ازطرف دبیرخانه ستاد فعالیت‌های تابستانی استان ارسال شده است.

فهمیده گفت: دانش‌آموزان با ورود به سامانه همگام نسبت به ثبت نام در کلاس‌های تابستانی که تا اول تیر ماه ادامه دارد، ثبت نام کنند.

او افزود: کانون‌های ورزشی وفرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها، مدارس، پژوهش سرا‌ها و کتابخانه‌ها دست به دست هم دادند تا با ظرفیت‌هایی که در شبکه شاد ایجاد شده است فعالیت‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را درتابستان ۱۴۰۰ مدیریت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزگفت: پایگاه‌های تابستانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، استمرار فعالیت‌های پرورشی سال تحصیلی در طول تابستان، ارتقاء سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی، مهارت‌های فنی حرفه‌ای و فرهنگی هنری و همچنین فعالیت‌های ورزشی فعال می‌شوند.

 او افزود:کلاس‌های پایگاه‌های تابستانی آموزش و پرورش البرز از هفته اول تیرماه در بسترشبکه شاد آغاز و تا نیمه مراد ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.