حسنی پور: بعد از کاراته وان پاریس راهی هنگ کنگ می‌شوم

مربی ایرانی تیم ملی کاراته هنگ کنگ گفت: بعد از کاراته وان پاریس با گذراندن مدت زمان قرنطینه طولانی، راهی هنگ کنگ می‌شوم.

سعید حسنی پور، مربی جدید تیم ملی کاراته هنگ کنگ در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور این تیم در مسابقات کاراته وان پاریس بیان کرد: تیم ملی هنگ کنگ بعد از لیسبون  به واسطه قوانین قرنطینه طولانی مدت، به کشورش برنگشت و در پرتغال کمپ تمرینی خارجی داشت. این تیم شرایط تمرینی خوبی را پشت سر گذاشت  و همچنان با بازیکنان در تماس هستم.

او درباره وضعیت بازیکنان هنگ کنگ برای کسب سهمیه اظهار کرد: در بخش کاتای بانوان از طریق رنکینگ یک سهمیه گرفته ایم. سایر نفرات  در کاراته وان پاریس به روی تاتامی می روند. من هم بعد از کاراته وان پاریس به تیم ملی محلق می شوم. البته قرنطینه ۲۱ روزه در  انتظار من خواهد بود. با این حال سعی کردم در لیسبون مسابقات را به صورت زنده رصد کنم. فیلم های کمپ تمرینی  را دیده ام و امیدوارم شاگردانمان عملکرد خوبی در پاریس داشته باشند.

حسنی پور که پیشتر دستیار شهرام هروی در کادر فنی تیم ملی کاراته ایران بود, درباره وضعیت امیر مهدی زاده برای کسب سهمیه المپیک بیان کرد: امیر مهدی زاده افتخارات زیادی به دست آورده است و برای او آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم تیم ملی کومیته ایران با سهمیه کامل راهی المپیک توکیو شود.

مربی تیم ملی هنگ کنگ درباره حذف ذبیح الله پورشیب از راهیابی به المپیک عنوان کرد: نه تنها کاراته ایران و بلکه کشورهای دیگر هم شاهد بودند که یکی از شایسته ترین کاراته کاهای جهان به دلیل قوانین خاص در المپیک حضور ندارد، اما حضور او در پاریس مطمئنا برای روحیه بازیکنان موثر است. قطعا  پورشیب نتیجه زحمات خود را در جای دیگری می گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار