خالد البطش: آزادی قدس بدون سلاح میسر نیست

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که آزاد سازی قدس بدون سلاح میسر نخواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری قدس، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در سالروز شهادت رمضان عبد الله شلح، دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی و به مناسبت پیروزی نبرد شمشیر قدس بر تجدید بیعت این جنبش مبنی بر اینکه گزینه بازپس گیری شهر قدس بدون سلاح مسیر نخواهد بود، تاکید کرد.

او با تاکید بر اینکه بازپس گیری و آزاد سازی قدس بدون سلاح امکان پذیر نخواهد بود، افزود: مسیر درست و صحیح داشتن اتحاد و یکپارچگی ملی است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: ما در مسیر اتحاد و همبستگی و بازسازی اوضاع داخلی فلسطین و پایان دادن به اختلاف‌ها و دودستگی حرکت می‌کنیم و در این راه هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم و هیچ یک از جناح‌ها حق ندارند این پیروزی را کوچک شمارند وآن را ضایع کنند، چون اتحاد و همبستگی اساس و مبنای پیروزی است.

خالد البطش از کشور‌های عربی خواست از روند بازسازی ویرانی ناشی از تهاجم نظامی رژیم اشغالگر به غزه حمایت و پشتیبانی کنند و آنان باید در بازسازی ویرانه‌ها و ساختن خانه‌ها سهمی داشته باشند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در عین حال سازوکار‌های قدیمی بازسازی غزه را مردود دانست و تشکیل شورای ملی برای بازسازی ویرانی‌های این منطقه را خواستار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار