رئیس سازمان صمت اردبیل:

۱۵۳ واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل به بهره برداری رسید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۱۵۳ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در بازدید از واحد رویای هفت آسمان در شهرک صنعتی اردبیل با اشاره به بهره برداری از ۱۵۳ واحد تولیدی و صنعتی در سالجاری گفت: برنامه سازمان صمت استان اردبیل برای فعال سازی واحد‌های راکد در سال تولید، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها ۷۳ واحد است که اقدامات اساسی انجام شده و برنامه‌ریزی لازم برای فعال سازی آن‌ها در دست اجرا است.

او ضمن تشریح مهمترین دلایل تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اردبیل گفت: با عارضه یابی واحد‌های صنعتی توسط کارشناسان سازمان، مشاوره، برنامه‌ریزی دقیق و اعطای تسهیلات موثر به برخی از این واحد‌های صنعتی زمینه بازگشت برخی از واحد‌های راکد به چرخه تولید فراهم شده است.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل یادآور شد: با ایجاد مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان اردبیل و در کنار آن برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات بسیاری از تولید کنندگان رفع شده و توانسته اند واحد‌های تولیدی خود را از خطر تعطیلی نجات دهند و یا به ظرفیت تولید خود بیفزایند و اگر هم تولید آن‌ها برای مدتی متوقف شده دوباره به چرخه تولید بازگردند.

صادقی بیان کرد: سازمان صمت استان مجدانه درپی حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان است و در این راستا برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را حین بازدید از واحد‌های تولیدی در دستور کارسازمان قرار دارد.

او در بازدید از واحد تولیدی رویای هفت آسمان اردبیل گفت: با فعالیت کامل این واحد صنعتی که به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده در زمینه انجماد انواع میوه فعالیت دارد برای ۱۰۰ نفر بطور مستقیم اشتغال‌زایی و با صادرات محصول آن سالانه ۱۰ میلیون دلار ارز آوری خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.