بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۸ خرداد؛

تبریک چهره های سیاسی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال / متروی تهران هم روزنامه دار شد/ قدردانی رئیس مجلس از مادران شهدا در ایلام

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از مادران شهدای ایلامی در صفحه مجازی اش نوشت:

" ارزش مجاهدت مادران شهدا فقط با خود شهدا قابل مقایسه است؛ قدردان صبوری و شجاعت تمام مادران شهدا هستیم و امنیت و آرامش کشور را مدیون مجاهدت آنان می‌دانیم.

مسجد روستای شله کش استان ایلام"

.

عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه و رئیس هیئت مذاکره‌ کننده ایرانی در وین درگذشت علی مرادخانی، معاون وزیر ارشاد در دولت یازدهم را تسلیت گفت:

" خدایش رحمت کند
علی مرادخانی
چهره خدوم عرصه فرهنگ و هنر ایران"

.

حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات با انتشار پرچم ایران پیروزی تیم ملی فوتبال را تبریک گفت:

.

مهدی چمران، رئیس سابق شورای شهر تهران در پی پیروزی تیم ملی فوتبال در مقابل بحرین در حسابش نوشت:

" پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر بحرین دلچسب بود و دل ملت ما را شاد کرد، گرچه پیروزی کشور ایران بر یک استان کوچک خود بود، ولی شکست آل خلیفه با آنهمه شیطنت هایشان ارزنده بود. از همه قهرمانان تیم ملی ممنونیم. خدا را شکر."

.

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک با انتشار تصویری از علی مرادخانی، معاون وزیر ارشاد در دولت یازدهم درگذشت وی را تسلیت گفت:

" علی مرادخانی ازدنیای فانی به دیارباقی پرکشید.

قامت فرهنگ و هنر به کمان نشست. صندوقچه اسرار نزدیک به نیم قرن بالا و بلندی‌های موسیقی ایران بسته شد. یار دیرین و پناه اهالی هنر و به‌ویژه موسیقی ایران رفت. علی مراد خانی سنگ صبور اهالی هنر دیگر در بین ما نیست. علی آقا یار دیرآشنای هنرمندان چهره در خاک کشید. گوهر قیمتی دیگری سپرده می‌شود به خاک."

.

سید مجتبی تقوی نژاد، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت متروی تهران از انتشار روزنامه مخصوص این مترو خبر داد:

" امروز خوشحال‌ترینم. از امروز متروی تهران مثل متروی لندن و متروی وین و... روزنامه دارد، آن هم روزنامه‌ای رایگان. مسافران مترو می‌توانند با همشهری مترو سفر‌های خواندنی داشته باشند."

.

منوچهر مرادی، سفیر ایران در اوکراین به مناسبت پیروزی تیم ایران در مقابل بحرین نوشت:

" درود بر پسران شایسته ایران. تبریک به ملت عزیز ایران و تمامی هموطنان ایرانی. به امید پیروزی‌های بعدی"

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره حضور در انتخابات را در حسابش منتشر کرد:

" رهبر انقلاب: من به مردم نمیگویم فلان‌کس را انتخاب بکنید، فلان‌کس را انتخاب نکنید؛ این را هرگز به مردم نخواهم گفت، امّا به مردم عرض میکنم و اصرار میکنم که حتماً در پای صندوق رأی حاضر بشوید و رأی بدهید، به هر کسی که تشخیص میدهید."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار