هم زمان با سراسر کشور اجرا می شود؛

آغاز طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در قم

رئیس پلیس راهور استان قم جزئیات طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ صدفی ،رئیس پلیس راهور استان قم گفت:هم زمان با سراسر کشور طرح ترخیص وسایل نقلیه  توقیفی (رسوبی) از پارکینگ ها از امروز هجدهم خرداد ماه به مدت دوماه به صورت ویژه در قم اجرایی می شود.

او افزود:در این طرح برای مالک یا متصرف(نماینده قانونی) امتیازاتی خاص در نظر گرفته شده که بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را ترخیص کنند.

سرهنگ صدفی ادامه داد: طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی شامل تمام خودرو‌هایی که تا ۲۹ اسفند ۹۹ توقیف شده اند، خواهد بود.


رئیس پلیس راهور استان قم عنوان کرد:خودرو‌هایی که به علت نداشتن بیمه نامه توقیف شده باشند با اخذ تعهد مبنی براین که در معابر عمومی تردد نکنند ،ترخیص می شوند.

او ادامه داد:چنانچه توقیف به علت نداشتن گواهی نامه باشد مالک می تواند همراه شخصی که دارا‌ی گواهی نامه است نسبت به ترخیص اقدام کند.

سرهنگ صدفی گفت:در این طرح هزینه‌های مربوط به پارکینگ طبق مصوبه دولت درسال ۹۴ محاسبه می شود ودر صورت داشتن خلافی، اصل آن به صورت تقسیط ۱ ساله دریافت خواهد شد و عوارض مربوط به شهرداری و آزاد راهی نیز محاسبه نخواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان قم باتوجه به مزایای این طرح  از مالکان خواست با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص خودرو‌های رسوبی خود اقدام نمایند چرا که بعد از اتمام زمان طرح، خودرو‌ها با عنوان اموال بلاصاحب تعیین تکلیف خواهند شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار