عمویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی امنیت انتخابات با حضور وزیر کشور در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور با موضوع بررسی امنیت انتخابات برگزار شد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: جلسه امروز با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور با موضوع بررسی امنیت انتخابات برگزار شد.

وی افزود: وزیر کشور با ارائه گزارشی درباره امنیت انتخابات تاکید کرد که هدف وزارت کشور برگزاری انتخاباتی امن، سالم و قانونی است و در همین چارچوب موضوعات امنیتی در سه مقطع پیش رو در ستاد انتخابات کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی متذکر شد:مقطع اول تا روز بیست و هشت خرداد پیش رو، مقطع دوم از روز انتخابات تا نیمه مرداد ماه است که در آن زمان مراحل گذار دولت را طی میکنیم و بعد از آن دوران استقرار دولت بعدی است.

عمویی گفت: آقای رحمانی فضلی تاکید کرد که با مبنا قرار دادن موضوع مشارکت حداکثری وزارت کشور تلاش میکند تا فضا برای برگزاری یک انتخابات امن و سالم آماده شود و در همین چارچوب از دی ماه گذشته جلساتی تشکیل شده و با سه مبنای پیش بینی، پیشگیری و مدیریت موضوعات امنیتی تامین امنیت انتخابات مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه موضوع نگرانی جدی در خصوص انتخابات فعلا پیش بینی نمی‌شود و انتظار می‌رود که شاهد انتخاباتی امن باشیم.

عمویی متذکر شد: در جلسه فوق همچنین آقای ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور نیز گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته در خصوص تامین امنیت انتخابات به نمایندگان ارائه کرد و اعضای کمیسیون امنیت ضمن تشکر ازتمهیدات ستاد انتخابات کشور بر برگزاری همه پرسی پر نشاط تاکید کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار