سیستان و بلوچستان در رده سوم ووشو کشور قرار گرفت

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت:‌ سیستان و بلوچستان برای نخستین بار با کسب ۷۸۴ امتیاز در رتبه‌بندی فدراسیون ووشو در رده سوم کشور قرار گرفت.

عباس شیبک رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: ووشو سیستان وبلوچستان نسبت به سایر استان‌ها از نظر شروع کاری و فنی شاید جوانتر بوده اما با تلاش شبانه‌روزی کادر فنی و اعضای هیات استان توانست پس از اصفهان و مازندران در جایگاه سوم هیاتی قرار گیرد.

او  ادامه داد: این رتبه‌بندی براساس فعالیت قهرمانی، همگانی و گسترش رشته ووشو در بخش آقایان و بانوان و همچنین قهرمانی و جایگاه بین المللی سیستان و بلوچستان در کشور است.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ووشوکاران استان تاکنون افتخارات زیادی در سطح ملی و بین‌المللی به ارمغان آورده‌اند خاطرنشان کرد: میزبانی رقابت‌های ووشو غرب آسیا درسال ۲۰۱۵ با حضور ۱۲ کشور، کسب رتبه نخست تا سوم ورزشکاران استان در قالب تیم ملی در رقابت‌های آسیایی و جهانی، حضور زینب عباسی تنها داور بین‌المللی زن در میادین جهانی آسیایی از این استان، حضور مربی استانی تیم ملی جوانان ایران و سرمربی تیم ملی سریلانکا از افتخارت این ورزش در منطقه است.

او  با بیان اینکه مربی عراق و مربی تیم ملی دانشجویان بخش از افتخارات ووشو سیستان و بلوچستان بوده خاطرنشان کرد: عضویت در کمیته فنی فدراسیون، رییس کمیته فرهنگی فدراسیون ووشو و رییس کمیته فرهنگی کوراش کشور از دیگر موفقیت‌های این ورزش در استان است.

هم اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار