نان‌‌خوری به نرخ انتخابات/بیماران کرونایی هم رأی می دهند

شوراهای شهر برآمده از انتخاب و اراده مردم هستند و در سطح محلی، حکمرانی مطلوب و مناسب را در سطح شهری موظف هستند پیاده‌سازی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات شورای شهر نماد بارزی از مردمسالاری دینی است که خروجی این انتخابات نقش بارزی در سیاستگذاری شهری ایفا می‌کند.

شوراهای شهر برآمده از انتخاب و اراده مردم هستند و در سطح محلی، حکمرانی مطلوب و مناسب را در سطح شهری موظف هستند پیاده‌سازی کنند.

تبلیغات انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد آغاز و تنور این رقابت‌هادر این روزهای کرونایی داغ شده است.

در ادامه اخبار منتشر شده در مراکز را در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا  می خوانید.

 تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ در بام ایران

تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد زمان کوتاهی باقیمانده است.

مردم استان چهارمحال و بختیاری حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت حداکثری را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

تبلیغات فضای مجازی و نامتعارف گرفته تا چسباندن پوستر بر در و دیوار شهرها

۸ روز مانده به برگزاری انتخابات، فضای کشور تقریبا انتخاباتی شده و برنامه‌های تقویم انتخابات هم در حال اجراست، ستاد‌های انتخاباتی شکل‌گرفته و مسئولان ستاد‌ها منصوب‌شده‌اند، تشکل‌های سیاسی و مردمی هم فعالیت‌هایی برای پررونق کردن انتخابات و مشارکت سیاسی شروع کرده اند و شهر نیز بیشتر رنگ و لعاب انتخابات به خود گرفته است.

از نقش تاثیرگذار جامعه ورزش در انتخابات تا اختصاص ۲ حوزه اخذ رای ویژه بیماران کرونایی در آبادان

امام جمعه آبادان روز چهارشنبه در نشست با جمعی از ورزشکاران آبادان در حسینیه ثارالله گفت: جامعه ورزش باید مردم را به سمت و سوی حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا سوق دهد.

تأیید صلاحیت ۹۰ درصد نامزد‌های شورای شهر‌

 از امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد به مدت یک هفته تبلیغات داوطلبان تأیید صلاحیت شده شورا‌های اسلامی شهر و روستا آغاز می‌شود.

تأیید صلاحیت ۹۰ درصد نامزد‌های شورای شهر‌

تنور داغ انتخابات در هرمزگان

آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای شوراها فضای سیاسی هرمزگان رنگ انتخاباتی گرفت و چهره شهرها رنگی شد.

تبلیغات رسمی نامزدها از امروز به مدت یک هفته آغاز شد. تبلغیات 30 نامزد شورای شهر بندرعباس بیشتر دیده می شود. اما تبلیغات امسال به علت شیوع کرونا با محدودیت هایی همراه است.

شهر رنگ و بوی انتخابات می دهد

با توجه به شیوع ویروس کرونا تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها با شرایط متفاوتی نسبت به سال های گذشته انجام می‌شود و بازار تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داغ داغ است.

با آغاز شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا نامزدها تلاش می کنند تا به شکل های مختلف در میان رقبا خودی نشان دهند.

شهر رنگ و بوی انتخابات می دهد

از شروع تبلیغات رسمی نامزد‌های انتخابات شورا‌های گلستان تا تعیین ۷۰ نقطه در گرگان برای تبلیغات شهری

شمارش معکوس برگزاری انتخابات شورا‌های شهر و روستا در تاریخ ۲۸ خرداد آغاز شده و نامزد‌های احراز صلاحیت شده در تکاپوی جلب اعتماد عمومی با ارائه برنامه‌ها در فضای واقعی و مجازی هستند.

آغاز رقابت ۳۳۹ داوطلب برای نشستن بر روی یکی از ۱۳ کرسی شورا / تعهد گرفتن برخی جریان های سیاسی از نامزدها

تکاپوهای انتخاباتی که از مدت‌ها قبل در فضای حقیقی و مجازی در قم آغاز شده اکنون با سپری شدن روز شمار تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و آغاز رقابت تبلیغاتی کاندیداها از امروز وارد مرحله جدیدی شد.

از اعلام لیست نهایی جبهه آرمانخواهان واقع‌بین تا ثبت ۲۵ گزارش و تخلف انتخاباتی

با رأی گیری از صاحبنظران و نخبگان شهری، لیست انتخاباتی جبهه آرمانخواهان واقع‌بین اعلام شد.

برنامه ریزی برای تعیین بازرسان ذخیره انتخاباتی

انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

برنامه ریزی برای تعیین بازرسان ذخیره انتخاباتی

آغاز تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر در اردبیل/ حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای

زمان تبلیغات شورا‌های شهر در استان اردبیل نیز از امروز تا ۲۷ خرداد ماه بمدت یک هفته خواهد بود که با آغاز تبلیغات انتخاباتی از امروز برای نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر این فضا پرشورتر از گذشته خواهد بود.

افزایش ۲۵ درصدی شعب اخذ رای

مردم استان آذربایجان شرقی با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

به زانو درآوردن دشمنان توسط اصناف

کم‌کم به انتخابات نزدیک می شویم و در استان ایلام نیز خبرهایی از کاندیدا‌های شرکت کننده در انتخابات شوراهای شهر به گوش می رسد.

بیماران کرونایی هم رأی می دهند

هشت روز به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده و بازار اخبار در این خصوص، همچنان داغ است.

بیماران کرونایی هم رأی می دهند

شروع بی سروصدا تبلیغات انتخابات شوراها/ واکنش رئیس هیات نظارت بر تایید صلاحیت ها

 تبلیغات انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر از امروزپنجشنبه ۲۰ خردادماه آغاز شد و داوطلبان شورا به مدت هفت روز در عرصه تبلیغات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

از پیش بینی شعب سیار اخذ رای تا فعالان فضای مجازی

محمدعلی شاه حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به ضرورت فراهم سازی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: به منظور جمع آرای بیماران مبتلا به کرونا، بیماران حاضر در بیمارستان ها، سالمندان، افراد حاضر در مراکز اقامتی و پادگان ها، کادر بهداشت و درمان و دیگر افردی که قادر به ترک محل کار خود برای رای دادن نیستند، ۴۳۲ شعبه سیار شهری و روستایی در استان یزد در نظر گرفته شده است.

هیچ کس نمی‌تواند نسبت به انتخابات بی تفاوت باشد

هیچ کس نمی‌تواند نسبت به انتخابات بی تفاوت باشد، چرا که سرنوشت یک ملت به وسیله آن رقم می‌خورد و همه مدیران و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند برای برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد تلاش کنند.

آغاز تبلیغات با ۲۵۰ نامزد تأیید صلاحیت شده در خرم آباد

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تبلیغات نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان از ساعت ۷ صبح امروز آغاز و تا ساعت ۷ صبح روز ۲۷ خرداد ماه ادامه دارد.

آغاز تبلیغات با ۲۵۰ نامزد تأیید صلاحیت شده در خرم آباد

تبلیغات شورا‌ها آغاز شد/حضور ۱۶ هزار رای اولی کردستانی در انتخابات

اسامی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، طبق برنامه زمان‌بندی از طرف فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آگهی می‌شود و داوطلبان تایید صلاحیت شده از شب گذشته فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کرده اند.

از اهمیت انتخابات شوراها تا اعلام نهایی اسامی نامزدها

 در بسته انتخاباتی امروز ویژه شوراهای شهر و روستای استان کرمان تلاش خواهیم کرد خبرهای این حوزه را به خوبی منعکس کنیم پس با ما همراه باشید.

تایید صلاحیت ۱۵۲ نفر در انتخابات شورا‌های شهری در مهاباد/ آغاز تبلیغات انتخاباتی داوطلبان از امروز

حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌ هایی است که امردم ایران می‌توانند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارند.

 امروز کشور در شرایط بسیار حساس و سرنوشت سازی قرار دارد و هجمه بی سابقه دشمنان انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند ضمن حفظ هوشیاری در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه هم همت کنیم.

یک رای گیری و دو انتخاب/ انتخاب مدیریت کلان کشور و مدیریت خرد شهری

از تشکیل پرونده برای یکی از کاندیداهای شورای شهر تا وحدت نیروهای انقلابی

سرهنگ میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات و تأمین امنیت ۳۳۴۱ صندوق پیش بینی شده و با توجه به تقسیم کار و هماهنگی با نیرو‌های امنیتی سپاه و بسیج برای تأمین امنیت انتخابات، آمادگی صد در صدی نیروی انتظامی استان فراهم شده است.

حضور پرشور مردم خوزستان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه

 باید با بصیرت افزایی شمن را شکست دهیم و با حضور آگاهانه پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد ماه سربلندی ایران اسلامی را رقم زنیم و فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنیم.

افزایش شور انتخابات با شروع تبلیغات شورا‌ها / رقابت ۳۸۴ داوطلب در شیراز

 تب‌وتاب تبلیغات انتخاباتی با نزدیک شدن به‌روز حماسه افزایش‌یافته و با آغاز تبلیغات نامزد‌های شورای اسلامی شهر و روستا شور انتخابات بیشتر از قبل شده است.

انتخابات شورای اسلامی شهر در رشت به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود/ بیش از یک میلیون نفر واجد شرایط رای هستند

 انتخابات ۱۴۰۰با مشارکت بیش از ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی در۳ هزار و ۹۳ شعبه اخذ رأی برگزار می شود.

از تبلیغات تا جهاد انتخاباتی در استان مرکزی

هرچه به انتخابات ۲۸ خرداد نزدیکتر می‌شویم تلاشگران عرصه تبلیغات انتخاباتی در زمینه ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و در برخی از شهر‌ها میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم فعالتر می‌شوند.

از تبلیغات تا جهاد انتخاباتی در استان مرکزی

آغاز تبلیغات نامزد‌های شورا‌های اسلامی

رجائی نیا دبیرستاد انتخابات استان گفت: تبلیغات نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا از امروز بیستم خرداد ماه آغاز شد.

آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌ها در بوشهر/ قانون و اخلاق در مدار توجه باشد

تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، روستا و تیره‌های عشایری امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد همزمان در سراسر کشور در بوشهرآغاز شد.نامزد‌ها تا ساعت ۷ صبح پنجشنبه آینده یعنی ۲۷ خرداد فرصت دارند برای خود تبلیغ کنند و با توجه به شرایط کرونایی تبلیغات در فضای مجازی بیشتر خواهد بود.

انتخابات شورا‌ها در ۳۳۰۰ روستای سیستان و بلوچستان/انتخابات پرشور شکست توطئه‌های دشمنان

انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در این مرحله بر اساس سرشماری سال ۹۵، در ۳ هزار و ۳۰۰ روستا برگزار می‌شود.

نان‌‌خوری به نرخ انتخابات در کرج/ رزومه‌سازی نوین کاندیداها

شنیده شده است دو کاندیدایی که قبلا در خدمات شهری کرج مسئولیت داشته‌اند با پاکبان‌ها جلسه برگزار می‌کنند و این روزها به فکر تجلیل و کارت هدیه برای این زحمتکشان افتاده‌اند و دارند به نوعی نان را به نرخ روز می خورند.

می‌گویند طرف تا احساس کرده است که اقبال عضویت در شورای شهر کرج را دارد قلم دست گرفته و پست‌های شهرداری را به بقیه وعده می‌دهد.

نان‌‌خوری به نرخ انتخابات در کرج

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.