حضور حداکثری، راهبرد انتخابات است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مهمترین راهبرد انتخابات حضور حداکثری به شمار می‌رود که شرکت در آن امنیتی می‌آفریند که بازدارندگی آن بالاتر از توان‌های دفاعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در آئین گردهمایی روشنگری در انتخابات جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برای قرآن، وطن و امنیت ما به درجه رفیع شهادت نائل آمدند آسایش و آرامش جامعه مدیون خون شهداست.


او به روشنگری در انتخابات اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت که اگر این نشود آینده مورد تهدید‌های ناشناخته قرار خواهد گرفت.


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در استان زنجان پتانسیل‌های قابل توجهی داریم که اگر  هم افزایی انجام شود بسیاری از مشکلات مناطق دور افتاده در روستا‌ها از جمله آب آشامیدنی و کشاورزی مرتفع می‌شود.


او افزود: هر جایی پروژه عمرانی انجام داده ایم مردم پای کار بوده اند و با مردم اقدامات عمرانی قابل توجهی در مناطق روستایی انجام داده ایم.


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اگر مسائل دو و سه گانگی را کنار بگذاریم ظرفیت‌های بالقوه و بالا خود را نشان می‌دهد و هر جایی هم افزایی بوده برنامه‌ها به نحو مطلوبی پیش رفته است.


سرهنگ طهماسبی افزود: زمانی که ظرفیت‌ها در کنار هم قرار بگیرد و متصل به هم شود بسیاری از مشکلات در استان زنجان رفع خواهد شد چراکه این فعالیت‌ها روحیه جهادی می‌طلبد که باید منیت‌ها کنار گذاشته شود.

سرهنگ طهماسبی ادامه داد: در حوزه کار‌های روشنگری باید سلامت، امنیت و رقابت انتخابات، حضور حداکثری، مشارکت و انتخاب اصلح باید محقق شود که بسیاری از این موارد را انجام می‌دهیم.


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، مهمترین راهبرد انتخابات را حضور حداکثری بیان کرد و گفت: امروز شرکت در انتخابات امنیتی می‌آفریند که بازدارندگی آن از توان‌های دفاعی بالاتر است.


سرهنگ طهماسبی افزود: روحیه مقاومت و بسیجی را تعداد زیادی از کشور‌ها از ایران گرفته اند و بر اساس ادله‌ای که داریم باید مرز‌های ایران در آن طرف‌ها باشد.


او گفت: مشارکت در انتخابات شرط لازم، اما شرط کافی انتخاب اصلح است در این چند روزه باید تحقیق کرده و کاندیدای اصلح را به مدت چهار سال انتخاب کنیم.


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در شان یک ایرانی نیست که شناسنامه اش بدون مهر انتخابات باشد به دنبال آوردن هزاران نفر در انتخاب باشیم.


سرهنگ طهماسبی افزود: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی در استان زنجان در بخش‌های مختلف داریم که باید امیدوار به آن‌ها باشیم چرا که در حوزه پزشکی و دفاعی توانسته ایم و پیشرفت‌های قابل توجهی داریم.


او گفت: بر اساس تاکیدات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ایران حرم است که نباید آسیب ببیند امروز همه ما وظیفه استقلال سیاسی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی داریم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.