شهادت کوک فلسطینی/ ۱۳ نفر در باب العامود مجروح شدند

یک کودک فلسطینی به دنبال انفجار یک شیء مشکوک باقی مانده از تجاوزات ۱۱ روزه رژیم متجاوز صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، منابع محلی گزارش دادند صبح امروز پنجشنبه عبیده الدحدوح، کودک ۹ ساله فلسطینی براثر انفجار شیء مشکوک باقی مانده از تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

رژیم اشغالگر صهیونیستی ماه گذشته ۱۱ روز حملات وحشیانه و جنایتکارانه را علیه نوار غزه انجام داد که به دنبال آن ۲۵۰ فلسطینی که غالبا کودک و زن بودند به شهادت رسیدند و ده‌ها خانه، برج‌های مسکونی و تأسیسات زیرساختی در فلسطین ویران شدند.

علاوه بر این، عصر امروز فلسطینی‌های ساکن قدس از ورود ایتمار بن غفیر، نماینده افراطی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و شهرک‌نشین‌های صهیونیست به باب العامود و مسجدالاقصی ممانعت کردند و آن‌ها را از این منطقه بیرون راندند که به دنبال آن، پلیس اشغالگر صهیونیستی چند فلسطینی ازجمله یک کودک را بازداشت کرد.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن فلسطینی‌های معترض در باب العامود، از بمب‌های صوتی استفاده کردند و جوانان فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

علاوه بر این نیرو‌های صهیونیست اهالی محله شیخ جراح که در اعتراض به حکم دادگاه این رژیم در مورد تخلیه خانه‌هایشان تجمع کرده بودند را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار