برنامه‌های ستاد دهه کرامت ۱۴۰۰ استان تهران اعلام شد؛

از تکریم دختران فاطمی تا میثاق با شهداء در هیأت خدام الرضا (ع)

رئیس ستاد دهه کرامت استان تهران گفت: برنامه‌های دهه کرامت در استان از ۲۲ خرداد الی ۱ تیر با عناوین و برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جانه، رئیس ستاد دهه کرامت و سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت در استان از ۲۲ خرداد الی ۱ تیر با عناوین و برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۸ عنوان برنامه شاخص دهه کرامت، با شعار "زیر سایه خورشید" و با انتخاب عناوین کرامات رضوی، تکریم دختران فاطمی، قرآن و معنویت، امت ولایی در گام دوم انقلاب، تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، امامزادگان الگوی تمدن دینی و ولایت پذیری، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (عج)، خدمت و سلامت، مدافعین امنیت و رهروان ایثار و شهادت، خادم الرضا شهید سلیمانی الگوی خادمان اهل بیت و زیارت اولی‌ها به ترتیب و بصورت روز شمار نامگذاری شده است.

رئیس ستاد دهه کرامت استان تهران بیان کرد: در این دهه برنامه‌های گوناگونی تدوین و طراحی شده که برگزاری مراسم ویژه دختران ۹ سال در روز دختر و با عنوان «دختر ماه»، برگزاری جشن‌های خانگی، ایجاد و راه اندازی ۸۸ کانون رضوی در مساجد امام رضایی استان، برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای کرامت رضوی و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و غبارروبی و گلباران مزار شهدا بخش‌هایی از این برنامه‌ها است.

وی در ادامه افزود: حرکت خودرو‌ها با استفاده از پرچم، نماد و نشان‌های ولادت هشتمین نور در سطح شهر و اجرای سرود، برگزاری اردو‌های جهادی، جشن گلریزان با هدف ازدواج آسان، دیدار با کشاورزان و دامداران شهرستان‌های استان تهران و تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت از جمله برنامه‌های ستاد دهه کرامت در تهران است.

جانه با تاکید به رعایت کامل پروتکل‌ها و دستور العمل‌های بهداشتی در بیش از ۵۸ عنوان برنامه‌های پیش بینی شده در دهه کرامت، خاطر نشان کرد: در برگزاری مراسمات این دهه در سال ۱۴۰۰ با توجه به شیوع ویروس کرونا، تونل‌های ضد عفونی در برنامه‌ها ایجاد خواهد شد و تمامی کادر اجرایی، خادمیاران و یاوران رضوی ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند. به همین منظور و در راستای رعایت نکات بهداشتی، در هر کاروان یک نفر به عنوان مسئول این امور در کاروان مشخص شود.

وی تصریح کرد: هر خودرو نیز باید مجهز به تهویه هوا و مواد ضدعفونی کننده بوده و در هر نوبت ورود و خروج، خودرو ضد عفونی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار