دعوت به حضور حداکثری در انتخابات

یک گروه مردمی در استان مرکزی با انتشار بیانیه از عموم مردم دعوت به حضور حداکثری در انتخابات کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گروه مردمی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با انتشار بیانیه‌ای از عموم مردم دعوت کرده در پای صندوق های رای حضور یابند.

در این بیانیه آمده است:

با سلام و صلوات به محضر حضرت بقیه الله امام زمان (عج)، درود و سلام به محضر حضرت امام خامنه‌ای رهبر عظیم الشان ایران اسلامی و سلام درود به روح پرفتوح شهیدان والامقام و روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)،
به پیشگاه امت قهرمان و همیشه در صحنه درود سلام می‌فرستیم.

ملت شهید پرور و حماسه ساز، بصیر، ولایی و وفادار به آرمان‌های امام ره و شهیدان ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ روز حماسه است، در این روز همه با هم با لبیک به ندای رهبر عزیزمان با شهدا، ایثارگران، شهدای مدافع حرم، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید عهد میکنیم.

عهد می‌کنیم که با حضور مقتدارانه و با بصیرت خود دشمنان این نظام مقدس را مایوس کرده و برگ زرینی دیگر بر تاریخ سراسر شور و ایثار انقلاب اسلامی افزود خواهیم کرد.

با توجه به اینکه امام خامنه‌ای در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۱۴ فرمودند همه آحاد مردم خودشان را موظف بدانند که علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت می‌کنند دیگران را هم دعوت بکنند به شرکت در انتخابات این وظیفه است.

هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد، نظام و انقلاب اسلامی قوی‌تر به راه عزت‌بخش خود ادامه می‌دهد و هر برگ رای و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رای علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان، تقویت پایه‌های نظام را به همراه دارد.

از مدت‌ها قبل دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن اقتدار ایران را در جهان و منطقه نداشته و ندارند با فعالیت‌های مخرب فرهنگی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات هستند.

همه باید روز ۲۸ خرداد ماه را به روز شکست اهداف دشمنان و منافقان داخلی و خارجی تبدیل کنند و این موضوع با توجه به هوشیاری ملت محقق می‌شود

پیروز و افتخار از آن ملت عزیز ایران است و ذلت و خوار وزبونی از آن همه دشمنان این ملت و نظام اسلامی ست.

مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان مرکزی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.