در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حداکثر ساعت کار روزانه پیش‌بینی شده در قانون کار چقدر است؟

یک کارشناس روابط حوزه کار و کارگری درباره چگونگی و میزان تعیین حداکثر ساعت کار روزانه، توضیحاتی داد.

علی دهقان‌کیا کارشناس روابط حوزه کار و کارگری در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حداکثر ساعت کار روزانه پیش‌بینی شده در قانون کار، اظهار کرد: ۴۴ ساعت در هفته که در ماه می‌شود ۱۷۶ ساعت کار پیش بینی شده است.

این کارشناس روابط حوزه کار و کارگری گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه نیز به آن ۴۴ ساعت اضافه می‌شود که هر ماه بیشتر از چهار هفته است که در قانون کار ۴۴ ساعت در هفته در نظر گرفته شده و مازاد بر آن اضافه کاری محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: ساعت کار ، اضافه کاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داودمحمدیان
۱۲:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام ، میخواستم ببینم ماکه مناطق جنگی بودیم وحتی مجروح شدیم ولی براساس عقاید خودمون حتی صورت صانحع مجروحیت حتی پرنکردیم وآلان متوجه شدیم که اشتباه کردیم وآلان فقط یه کارت ایثارگری به مادادند این کارت به درد چه میخورد حتما این مناطق جنگی که مابودیم فرق داشت. فقط باید بگم متاسفم. الان با۲۸ ، ۲۹ سابقه نه بیمه دارم دنه درآمدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
اقای قانون من در ماه بیشتر از ۵۰۰ساعت کار میکنم و ۳تومن حقوق میکیرم و تهدید میشم اگه کار نکنم اخراجم ...کی پاسخگو میباشد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
مگه اضافه کاری نباید اختیاری باشه؟ شرکتی که کارگرهاش روزی 12 ساعت کار می کنند. تازه بعضی هفته ها جمعه هم باید برن سرکار!!! این طوری طرف وقتی برای زندگی شخصیش نداره. لطفا پیگیری کنید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۱ تير ۱۴۰۰
کسی مجبورش نکرده بره سر این جور کارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
چرا به عنوان خبر نگار نمیرید از کارگر شرکتها گزارش مشکلشان را بگیرید. از دزدیها قتلها راه به راه گزارش میگیرید. که همشون از اینجا شروع میشه. کارگر داره ۱۲ ساعت کار می کنه کجایی ببینی . کجای ببینی بیشتر شان کمرشان شکست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
کدام قانون؟ همون قانون که اگر کارگری اعتراض بکنه اخراجش کنن؟