مسئول کمیته کوهستان هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی مطرح کرد؛

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در مشهد

مسابقات استانی دوچرخه سواری کوهستان امروز به میزبانی مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احمدی مسئول کمیته کوهستان هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در مسابقه دوچرخه سواری  ۳۱ شرکت کننده از شهر‌های مشهد، گلبهار، فریمان و نیشابور بودند، این مسابقات در سه رده سنی بزرگسالان نوجوانان و جوانان برگزار شد.

وی افزود: ۱۴ نفر در رده سنی بزرگسالان و ۱۷ نفر هم در رده سنی نوجوانان و جوانان شرکت کرده بودند و نفر اول در رده سنی بزرگسالان سید محمد رضا میر یزدی، در رده سنی جوانان بنیامین فنایی و در رده سنی نوجوانان مهرداد لسانی مقام‌های اول را به خود اختصاص دادند.

مسئول کمیته کوهستان هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی  در ادامه بیان کرد:این مسابقات به صورت آزاد برگزار شد و مسابقات قهرمانی استان سطح B در ماه‌های آتی دوبار برای انتخاب نفرات برتر به منظور اعزام به مسابقات کشوری برگزار خواهیم کرد و همچنین مسابقه قهرمانی استان هم سطح A در اواخر تابستان برگزار خواهد شد که از نفرات برتر دو مسابقه سطح B در آن شرکت خواهند کرد.

وی  افزود:در مسابقات کشوری به صورت استاندارد دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در نظر گرفته می‌شود و ما در مسابقات آزاد و سطح B به لحاظ تشویق شدن رده سنی نوجوان را هم در نظر میگیریم.

انتهای پیام//ع. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.