پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه بریکت سازی شرکت فولاد سفیددشت

مدیر توسعه و تکنولوژی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، از پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه ساخت واحد بریکت سازی ناحیه آهن سازی این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جمشید علی بابایی مدیر توسعه و تکنولوژی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور افزایش بهره وری و مدیریت بهینه ضایعات حاصل از تولید و در راستای حفظ محیط زیست در واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت، احداث خط تولید بریکت سرد از تیرماه سال ۹۸ در دستور کار واحد عملیات این شرکت قرار گرفت.

او افزود: واحد بریکت سازی فولاد سفیددشت پس از راه اندازی قادر به تولید ۱۲ تن بر ساعت بریکت سرد از نرمه آهن اسفنجی خواهد بود که این محصول به عنوان خوراک کوره قوس به کار می‌رود.


بیشتر بخوانید


علی بابایی اضافه کرد: علی رغم وجود موانع در پیشبرد پروژه بریکت سازی از قبیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات تامین تجهیزات و قطعات به دلیل تحریم‌های وضع شده بر صنعت فولاد، باهمت و تلاش کاکنان این واحد پیشرفت ۹۳ درصدی حاصل شده است.

او در پایان با اعلام خبر تکمیل پروژه بریکت سازی تا پایان شهریور ماه ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال و با راه اندازی واحد فولاد سازی و ریخته گری مداوم، تکمیل زنجیره تولید فولاد در شرکت فولاد سفیددشت تا حد مطلوبی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار