دادستان نهاوند:

فضای انتخابات نهاوند به طور کامل رصد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: فضای مجازی و حقیقی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی گسترده و سالم به طور کامل نظارت و رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس آزادبخت دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: در امر انتخابات همه دستگاه های اجرایی، هیات های نظارت و نامزدهای انتخاباتی ملزم به رعایت قانون و پیروری از دستورالعمل های ابلاغ شده هستند.

او افزود: ایجاد فضای انتخاباتی سالم، تامین امنیت انتخابات و برخورد با متخلفان و افرادی که قصد برهم زدن فضای انتخابات را دارند، از جمله وظایف ماست که در انجام آن کوتاهی نخواهیم کرد.

دادستان نهاوند با تاکید اینکه فضای مجازی نیز در طول روند برگزاری انتخابات رصد می شود، ادامه داد: هر گونه تخلف انتخاباتی شامل خرید و فروش رای، دادن کارت ملی به اشخاص دیگر، توصیه و سفارش به رای دهندگان، استفاده از امکانات دولتی توسط نامزدها و سایر اعمال تخلف بر مبنای قانون رصد و نسبت به آن اقدام خواهد شد.

آزادبخت با تاکید براینکه تبلیغات نامزدها تنها باید در اماکن مشخص شده انجام گیرد، گفت: آنچه در انتخابات برای دستگاه قضایی اهمیت دارد، برگزاری سالم و هرچه باشکوه‌ آن با مشارکت بالا است تا شاهد برگزاری آن در شان و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

او با اشاره به اهمیت مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی گفت: وظیفه مسوولان بسیار سنگین است و پذیرش مسوولیت به معنای قبول خدمت بی منت به مردم همراه با اخلاق است که امیدوارم افرادی که انتخاب می شوند به امر مهم آگاه باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۱۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
امیدوارم ضمن حفظ شور انتخاباتی با هنجارشکنی ها و قانون شکنی ها هم در تبلیغات انتخاباتی برخورد بشه