متکی عنوان کرد؛

ناکارآمدی مدیریت حتی در توزیع مرغ

وزیر سابق امور خارجه گفت: مدیریت کشور به درستی انجام نمی شود و این موضوع در توزیع ساده مرغ نیز مشهود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همایش یاران سلیمانی حامیان رییسی با سخنرانی وزیر اسبق امور خارجه امروز در کرمان بر گزار شد.

منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه در این همایش نقشه راه و کارگزاران نظام را دو عامل کارآمدی یا ناکارآمدی یک حکومت دانست و گفت: در سه دهه اخیر بین آرمان‌های حضرت امام (ره) به عنوان نقشه راه و آنچه اتفاق افتاده است فاصله زیادی ایجاد شده است.

او با انتقاد از عملکرد دولت در ۸سال گذشته افزود: امروزه دولتمردان به جای پاسخگویی به عملکرد ضعیف خود نقش اپوزیسیون به خود گرفته اند.

وزیر سابق امور خارجه اظهار داشت: در ۸سال گذشته کشور بر مدیریت درست استوار نبود و حتی نتوانست مدیریت توزیع مرغ از کشتارگاه تا دست مصرف کننده را نیز درست انجام دهد و فقط قرارگاه مرغ راه اندازی کرد.

او با انتقاد از رئیس جمهور اظهار کرد: مگر رئیس جمهور خونش از دیگران رنگین‌تر است که ۲سال است با ماسک و از داخل یک اتاق کشور را اداره می‌کند و حتی برای دفاع از بودجه عمومی کشور به مجلس هم نمی‌رود.

متکی با بیان اینکه مسئولان امروز کشور با دوگانه سازی‌های بی مورد همچون جنگ یا صلح، تحریم یا مذاکره، فروپاشی اقتصادی یا ارتباط با جهان سعی در طراحی مضامین نخ نما دارند و حتی سیاسیون درون خودشان هم اعتراف کرده اند که ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب دولت روحانی بوده است.

وزیر اسبق امور خارجه با انتقاد از مصاحبه افشاء شده ظریف گفت:در تمام دنیا دیپلماسی و میدان به عنوان مولفه‌های اقتدار یک کشور محسوب می‌شود و این در حالی است که وزیر امور خارجه ما دیپلماسی و میدان را در تعارض با هم یاد می‌کند و حرف دشمنان را تکرار می‌کند.

متکی با تببین دلایل حمایت شورای وحدت و شورای ائتلاف از حجت الاسلام  رئیسی افزود: سیدابراهیم رئیسی با داشتن خصوصیاتی همچون عدالتخواهی، فسادستیزی، کارآمدی، سختکوشی، مقابله با تبعیض و تعهد اصلح‌ترین فرد برای ریاست جمهوری است.

او از وحدت نیرو‌های انقلاب در استان قدردانی کرد و افزود: نیرو‌های انقلاب در قالب شورای وحدت و ائتلاف در مقوله انتخابات و بعد از انتخابات تا رسیدن به اهداف و تقویت همگرایی تلاش خواهند کرد.

منبع صداو سیما

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.