پیامک‌های دریافتی بیست و چهارم خرداد ماه؛

آتش نشان‌های بی دستمزد و مستاجرانی که در روز‌های کرونایی خانه به دوش شدند

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم خرداد ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم خرداد مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۶۴۳۴....۹۳۶: با عرض سلام از شما عاجزانه درخواست می‌کنیم با توجه به شیوع گسترده کرونا و احتمال رسیدن پیک پنجم کرونا و فاصله محدود و کم میان امتحانات نهایی و کنکور کنکور سراسری ۱۴۰۰ در زمان مناسب تری برگزار شود.


۱۱۴۱....۹۹۰: سلام من هر روز دارم پیام می‌فرستم چرا کسی درخواستم را پیگیری نمی‌کند؟ تو روخدا یه کاری کنید شرط سنی از فرزندان جانباز برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان رو بردارندچندماهه که دارم پیام می‌دهم لطفا پیگیری کنید.


۱۵۱۲....۹۱۳: با سلام لطفا به اتحادیه املاک مسکن سراسر کشور ابلاغ فرمایید که کلیه مستاجران طبق ستاد ملی مبارزه با کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰ حق جابجایی ندارند و هیچ صاحبخانه‌ای حق دستور تخلیه و اجاره بهای بیش از بیست درصد را ندارد لطفا پیگیری فرمایید.


۰۱۱۲....۹۱۷: باسلام خدمت شما خبرنگاران پرتلاش فکرکنم سه ماه است که آتش نشانان شهربندرعباس در این وضع اقتصادی حقوق نگرفتند
پیام دادم که پیگیری شود خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۲۶۱۱....۹۱۲: سلام با کشاورزی از هر گزارش گیری گردش حساب و موجودی که در اپلیکیشن آن بانک انجام می‌شود ۳۰۰ ریال از حساب کسر می‌کند این در حالی هست که عملا این خدمت هزینه‌ای ندارد و به گفته یکی از مدیران شعب که سوال کردم برای درآمدزایی است. اپلیکیشن‌ها عملا برای تسهیل خدمات و تشویق مشتری هست، ولی متاسفانه با تصمیمات غیر حرفه‌ای و بدون اطلاع به مشتری چنین سو استفاده‌هایی می‌شود لطفا پیگیری بفرمایید. کوروش لطیفی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
ممنون بابت درج پیام ها
آخرین اخبار