آتش گرفتن تانکر سوخت در ملایر

فرمانده انتظامی ملایرگفت: ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه عامل واژگونی و آتش گرفتن تانکر سوخت در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ "محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت های ۱۱۰ ،یک فقره واژگونی آتش سوزی در تانکر و محموله بنزین در سه راهی مرویل ملایر اعلام شد که با حضور به موقع پلیس و یگان های امدادی و خارج شدن راننده از تانکر خوشبختانه آسیبی به کسی نرسید.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: با کسب اطلاع از این رخداد در یک اقدام ضربتی و هماهنگ پلیس ملایر ، اکیپ های اورژانس، آتش نشانی، اداره راه، شرکت نفت نیز در محل این حادثه حاضر شدند وعلاوه بر مهار آتش  در مدت کمتر از دو ساعت و جلوگیری از بروز هر سانحه رانندگی،  راننده را که دچار زخم سطحی شده بود به بیمارستان منتقل کردند.

سرهنگ سلگی تاکید کرد: علت تامه این حادثه بر اساس اعلام نظریه کارشناس پلیس راه، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه تشخیص داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش شجاعانه ماموران پاسگاه زنگنه، پلیس راه ، آتش نشانی ، اورژانس و مسئولان ستاد بحران در محل وقوع این حادثه، گفت: همکاران ما و مجموعه تلاشگران در ادارات امدادی هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را نیز فدا می کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.