نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد؛

اهمیت ایجاد اینترنت پر سرعت و امن برای مردم

علیرضا زاکانی گفت:عده‌ای در کشور می‌گویند که با اینترنت امن می‌خواهید چه کسی را دستگیر کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در همایش نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه در حمایت از جبهه انقلاب در انتخابات در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه قم گفت: انقلاب اسلامی پدیده نوینی است که مختصات منطقه ای و جهانی را متحول کرده است.

او با بیان این که اختلاف نظری و عملی بین نظام اسلامی و مستکبران وجود دارد، افزود: منفعت طلبی، سلطه طلبی، و چیره شدن در نظام سلطه و نگاه الهی، هدف محوری، و رشد بی نهایت انسان و یاری مستضعفان و تحقق تمدن نوین اسلامی و افق‌های تازه تفکر انقلاب اسلامی به رهبری امامین انقلاب است.

 به دنبال شایسته سالاری هستیم



 زاکانی ادامه داد: ما ۴۲ سال است که می‌جنگیم و فعال هستیم که جامعه را شکل دهیم، اما رقبایی در داخل هستند که معتقدند، اسلام، نظری درباره اداره کشور ندارد و این نگاه نظری است که فاقد نگاه جامع به اسلام است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این که ما ۴۲ سال است که می‌خواهیم جامعه ی الگو بسازیم، ادامه داد: اما عناصر داخلی با این تفکر ضد اسلامی و خود باختگی و اشرافی گری اجازه این کار را نمی‌دهند.

اهمیت ایجاد اینترنت پر سرعت و امن برای مردم



نامزد انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از تفکر قبیله گرایی، فرقه گرایی، بدون توجه به شایسته سالاری از سوی برخی جریان های سیاسی گفت: ما به دنبال شایسته سالاری و به دور از قبیله گرایی و باور به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردم هستیم.

او با اشاره به تعیین قیمت دلار ۴۲۰۰ تومانی در هیئت دولت و خسارت‌های ناشی از آن در کشور گفت: بر اساس آمار‌ها ۵۳ میلیارد دلار از ارز داخلی کشور و ۶۰ تن طلا را به دلیل تفکرات غلط اقتصادی و سوء مدیریت در این دولت  از دست دادیم و همین تفکر است که پیشنهاد بنزین ۵ هزارتومانی را می دهد.

اهمیت ایجاد اینترنت پر سرعت و امن

زاکانی با اشاره به اهمیت ایجاد اینترنت پر سرعت و امن برای مردم گفت: عده‌ای در کشور می‌گویند که با اینترنت امن می‌خواهید چه کسی را دستگیر کنید و این درحالی است که خانم اوباما و دولت انگلیس غیرت دارند و اینترنت امن را با هدف حفاظت از کودکان و خانواده و مصون نگه داشتن آنان از خطرات و آسیب‌ها ضروری اعلام می‌کنند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این که تاکید امام و رهبری بر توجه ویژه به کوخ نشینان است، اما مسئولان ما کاخ نشین شدند ،گفت: این درحالی است که امامین انقلاب، مسئولان را به مسیر خود باوری، بر اساس الگوی درست اسلامی، و جدیت و تلاش و ما می‌توانیم فرا می‌خوانند.

اهمیت ایجاد اینترنت پر سرعت و امن برای مردم

او با اشاره به این که جریان انقلاب نشان داد که برنامه دارد و در مقام انسجام و اقدام تجربه‌هایی کسب کرده است، افزود: با مردم که صحبت می‌کنیم خاطره کوتاهی از یک دوره‌ای دارند، اما هنوز تصویر روشنی در ذهن آنان نیست و از ما تصویر سازی کرده و مردم را در اذهان از ما ترسانده اند و این درحالی است که موفق‌ترین دوره‌های دولت‌ها، مربوط به همان دوره کوتاه است.

آقای زاکانی امام و رهبری را مظهر عقلانیت، غیرت، خلاقیت و معنویت دانست و گفت: نیازمند انقلاب و تحول در اداره کشور هستیم و باید تلاش کنیم کشور را از دست نا اهلان خارج کنیم.

او افزود: کشور با قبیله سالاری دچار مشکل شده و با اجماع نظر در سمت نیرو‌های انقلاب باید به سمت، شکوفایی و توسعه حرکت کند.


بیشتر بخوانید؛


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار