هفته بیست و نهم لیگ آزادگان؛

روز‌های خوش هوادار و بادران ادامه دارد

هفته بیست و نهم لیگ آزادگان امشب با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست نهم مسابقات لیگ آزادگان، امشب (دوشنبه) با انجام ۹ بازی دنبال شد که تیم‌های فجرسپاسی، خوشه طلایی و هوادار مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

فجرسپاسی ۲ - رایکا بابل صفر

۲ گل فجرسپاسی در این دیدار را نعمتی و فراز دانا در دقایق ۳۸ و ۶۱ به ثمر رساندند. فراز دانا امشب توانست خود را ۶ گله کند و برترین گلزن تیمش لقب بگیرد. فجرسپاسی در پایان ۹۰ دقیقه این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. با این برد، فجرسپاسی ۴۷ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. این تیم امشب توانست دوازدهمین برد خود را در این فصل به دست بیاورد. فجری‌ها توانستند امشب تعداد گل‌های زده خود را به عدد ۳۲ برسانند.

رایکا بابل نتوانست در این دیدار به گل برسد و در نهایت شکست خورد. با این شکست این تیم ۳۴ امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت. رایکا امشب متحمل دهمین باخت خود در لیگ آزادگان شد.

خوشه طلایی ۲ - ملوان بندر انزلی صفر

گل‌های خوشه طلایی در این دیدار را سیرتی در دقیقه ۵۵ و نصیریان در دقیقه ۸۹ به ثمر رساندند. شاگردان بیاتلو در خوشه طلایی توانستند به بردی ارزشمند دست پیدا کنند. با این برد، خوشه طلایی ۴۶ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت. این تیم امشب صاحب دوازدهمین برد خود در این فصل شد. خوشه طلایی توانست خود را ۳۰ گله کند تا عملکرد خوب خود در خط حمله را بهبود ببخشد.

ملوان بندر انزلی نتوانست از موقعیت‌های خود بهره ببرد و در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. با این شکست، ملوان بندر انزلی ۳۹ امتیازی باقی ماند و در رده دهم جدول قرار گرفت. شاگردان مازیار زارع (سرمربی ملوان بندر انزلی) امشب تعداد گل‌های خورده خود را به عدد ۲۵ رساندند و نشان دادند در خط دفاع متزلزل هستند.

هوادار تهران یک - خیبر خرم آباد صفر

تک گل هوادار را محبوب مجاز از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند. این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با برتری تیم هوادار به اتمام رسید. شاگردان رضا عنایتی در هوادار با این برد، ۵۱ امتیازی شدند و در صدر جدول قرار گرفتند. این تیم امشب صاحب چهاردهمین برد خود در لیگ آزادگان شد. هوادار تعداد برد‌های خود را به عدد ۱۴ رساند تا بیشترین برد را در بین تمامی تیم‌های لیگ آزادگان در این فصل به دست بیاورد. این تیم امشب خود را ۳۳ گله کرد.

در سوی مقابل خیبرخرم آباد بعد از چند هفته که در روند نتیجه گیری عملکرد مثبتی داشت، به یک باره شکست خورد. با این باخت خیبر ۴۲ امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت. شاگردان ویسی (سرمربی خیبر خرم آباد) امشب ۸ باخته شدند و نتوانستند خود را به سایر مدعیان صعود به لیگ برتر برسانند.

مس کرمان صفر - بادران تهران یک

تیم‌های مس کرمان و بادارن تهران، در مهم‌ترین دیدار این هفته به مصاف هم رفتند. بادران توانست با انجام یک بازی حساب شده به بردی ارزشمند دست پیدا کند. تک گل بادران در این دیدار را خراسانی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند. با این برد بادارن ۵۰ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. شاگردان روانخواه در بادران، امشب تعداد گل‌های زده خود را به عدد ۲۶ رساندند و عنوان برترین خط حمله لیگ آزادگان را یدک می‌کشند. بادران صاحب پانزدهمین برد خود در لیگ آزادگان شد.

در سوی مقابل مس کرمان با از دست دادن چند موقعیت خوب نتوانست به برتری برسد و در نهایت شکست خورد. این تیم با این شکست از کورس قهرمانی دور شد و با ۴۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت. مسی‌ها امشب نهمین شکست خود را تجربه کردند. این تیم تعداد گل‌های خورده خود را به عدد ۱۹ رساند.

شاهین شهرداری بوشهر ۲ - استقلال خوزستان یک

شاهین شهرداری بوشهر توانست با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد و صاحب بردی شیرین شود. شاهینی‌ها با این برد، ۴۶ امتیازی شدند و در رده پنجم جدول قرار گرفتند. این تیم امشب صاحب یازدهمین برد خود در این فصل شد. شاهین شهرداری بوشهر خود را ۲۳ گله کرد. گل‌های شاهین در این دیدار را میلاد طارمی و گودرزی در دقایق ۷۸ و۸۳ به ثمر رساندند.

در سوی مقابل استقلال خوزستان در پایان ۹۰ دقیقه شکست خورد تا از سایر مدعیان جا بماند. شاگردان خلیفه اصل در استقلال خوزستان امشب ششمین شکست خود را تجربه کردند. تک گل این تیم خوزستانی را داودی در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند. استقلال خوزستان تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۶ رساند. با این باخت، استقلال خوزستان ۴۲ امتیازی باقی ماند و در رده نهم جدول قرار گرفت.

پارس جنوبی جم یک - استقلال ملاثانی ۲

پارس جنوبی جم در پایان ۹۰ دقیقه شکست خورد. این تیم با این شکست، ۴۲ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت. شاگردان نصرتی (سرمربی پارس جنوبی جم) امشب یازدهمین شکست خود را در لیگ آزادگان تجربه کردند. پارس جنوبی جم با ۲۹ گل خورده، عملکرد مطلوبی در خط دفاع نداشته است. این تیم امشب توانست خود را ۳۳ گله کند. تک گل پارس جنوبی را صالحی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند. این بازیکن چهارمین گل خود را برای تیمش زد.

بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ آزادگان به شرح زیر است:

شهرداری آستارا ۲ - قشقایی شیراز صفر

نود ارومیه یک - چوکا تالش یک

گل ریحان یک - آرمان گهر ۴

فجرسپاسی ۲ - رایکا بابل صفر

خوشه طلایی ساوه ۲ - ملوان بندر انزلی صفر

هوادار تهران یک - خیبرخرم آباد صفر

مس کرمان صفر - بادران تهران یک

شاهین شهرداری بوشهر ۲ - استقلال خوزستان یک

پارس جنوبی جم یک - استقلال ملاثانی ۲


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار