لیگ ملت‌های والیبال؛

ایران ۲ - استرالیا ۳ / کامبک شاگردان آلکنو کامل نشد ؛ اولین پیروزی کانگوروها مقابل سروقامتان ایران رقم خورد

تیم ملی کشورمان در دهمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف استرالیا رفت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران در نهمین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب تیم ملی والیبال آلمان شد. سرو قامتان ایران در بازی دهم خود در این دوره از رقابت‌ها، از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف استرالیا رفتند.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران:

میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف (کاپیتان)، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی.

هدایت تیم ملی والیبال ایران بر عهده ولادیمیر آلکنو است.

ترکیب تیم ملی والیبال استرالیا:

دوسانژ، باتلر، اوبری، موته (کاپیتان)، گراهام، ویِر، اودآ، اسمیت، پاول، سِنیکا، تیم تیلور، گرت، آزیز و لوک پری.

هدایت استرالیایی‌ها بر عهده مارکوس میراندا است.

ایران صفر - استرالیا ۲ / گزارش لحظه به لحظه

دقایق حساس بازی:

ست اول

دهمین بازی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل استرالیا با امتیاز گیری ملی پوشان ایران آغاز شد.

ملی پوشان در همان ابتدای بازی امتیاز‌های پی در پی را کسب کردند و اختلاف امتیاز خود با استرالیایی‌ها را زیاد کردند.

برتری ملی پوشان ایران ادامه پیدا کرد تا وقت استراحت فنی اول بازی در این دیدار به سود شاگردان آلکنو باشد.

بعد از وقت استراحت فنی اول با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ برتری از آن سروقامتان ایران بود، این اختلاف امتیاز باعث شد تا سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا در خواست وقت استراحت کند تا نکاتی را به بازیکنان خود بگوید.

در ادامه بازیکنان تیم ملی والیبال استرالیا تلاش کردند و توانستند اختلاف امتیاز خود را با ایران به یک برسانند، اما ملی پوشان اجازه پیشروی به استرالیایی‌ها را ندادند و باز هم اختلاف امتیاز خود را افزایش دادند.

با این که از استرالیایی‌ها پیش بودیم، در یک چشم به هم زدن تیم ملی والیبال استرالیا از ملی پوشان ایران پیش افتاد و ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان برد.

ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود استرالیایی‌ها تمام شد.


بیشتر بخوانید


ست دوم

ست دوم بازی با برتری ۲ امتیازی استرالیایی‌ها آغاز شد.

در ادامه ست دوم ۲ تیم پایاپای بازی کردند و امتیاز‌ها یک به یک بین ۲ تیم تقسیم می‌شد و وقت استراحت فنی اول در ست دوم به سود استرالیایی‌ها خاتمه یافت.

استرالیایی‌ها بعد از وقت استراحت فنی دوم، اختلاف امتیازی خود را با ملی پوشان زیاد کردند، همین امر باعث شد تا آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درخواست وقت استراحت کرد تا با شاگردان خود صحبت کند.

بعد از وقت استراحت هم بازیکنان تیم ملی نتوانستند آن طور که باید و شاید به بازی برگردند و امتیاز‌های لازم را کسب کنند.

در جریان بازی ملی پوشان باز هم هوشیاری به خرج دادند و امتیاز‌های پی در پی را کسب کردند و اختلاف امتیازات را به ۲ رساندند.

اما این بازگشت به بازی کافی نبود و ست دوم را هم استرالیایی‌ها از آن خود کردند.

ست دوم بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود استرالیایی‌ها تمام شد.

ایران صفر - استرالیا ۲ / گزارش لحظه به لحظه

ست سوم

بازی در ست سوم هم پایاپای دنبال شد تا وقت استراحت فنی اول در این ست با امتیاز ۸ بر ۶ به سود کانگورو‌ها شود.

بعد از وقت استراحت فنی اول این ملی پوشان ایران بودند که بازی را به نفع خود پیش بردند و در نهایت وقت استراحت فنی دوم با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به سود تیم ملی والیبال کشورمان تمام شد.

در ادامه بازیکنان استرالیایی نتیجه را به تساوی کشاندند و پا به پای ملی پوشان ایران جلو آمدند، اما ملی پوشان با هوشیاری تمام بازی را در ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود تمام کردند.

ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود تیم ملی والیبال ایران پایان یافت.

ست چهارم

تیم ملی والیبال ایران ست چهارم بازی با استرالیا را خیلی خوب آغاز کرد و با نتیجه ۶ بر ۳ از حریف پیش افتاد. وقت استراحت فنی اول با نتیجه ۸ بر ۵ به سود ایران به پایان رسید.

در ادامه تیم ملی ایران با سرویس تماشایی بردیا سعادت یک امتیاز کسب کرد تا با نتیجه ۱۱ بر ۸ از استرالیا پیش بیفتد. سپس تیم ملی استرالیا به بازی برگشت و با چند امتیاز پیاپی بازی را در امتیاز ۱۱ برابر کرد.

سپس در ادامه مسابقه تیم ملی والیبال ایران عملکرد خوبی نشان داد و دوباره با استرالیا اختلاف امتیاز ایجاد کرد. در نهایت ایران با امتیاز ۱۶ بر ۱۲ از حریف پیش افتاد تا ۲ تیم راهی وقت استراحت فنی دوم شوند.

پس از آن بازیکن شماره ۲۰ ایران (بردیا سعادت) با یک اسپک تماشایی امتیاز بیستم را نصیب ایران کرد تا تیم ملی والیبال کشورمان هر لحظه به برد در ست چهارم نزدیکتر شود.

در نهایت موسوی امتیاز ۲۵ را برای ایران کسب کرد تا تیم ملی والیبال کشورمان در ست چهارم به برتری برسد.

ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران به پایان رسید.

ست پنجم

ست پنجم با امتیاز گیری استرالیا شروع شد و در ادامه بازی در ست پنجم پایاپای دنبال شد که ۲ تیم در امتیاز‌های ۷ برابر شدند.

ست پنجم که از حساسیت خاصی برخوردار بود با پیشی گرفتن تیم ملی والیبال ایران از استرالیا در امتیاز‌ها همراه شد. بلافاصله سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا در خواست وقت استراحت کرد تا با بازیکنان خود صحبت کند.

امتیاز‌ها در ست سوم یک به یک بین ۲ تیم تقسیم می‌شد تا این که بازیکنان تیم ملی استرالیا با اشتباه بازیکنان تیم ملی ایران پیش افتادند و در نهایت ست سوم با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به سود استرالیا تمام شد.

ست سوم با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به پایان رسید و در مجموع ۳ بر ۲ استرالیایی‌ها به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
عبادی پور هیچوقت خوب نبوده جدیدا بد تر هم شده جوری امتیاز خراب می‌کنه که کل تیم بی انگیزه شدن به سختی امتیاز میگیرن به راحتی با یه حرکت ایشون خراب مب کنه همه چیز رو
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
از عبادی پور خوشم میاد روش راه رفتن رو اعصاب ایرانیا رو خوب یادگرفته , ضمنا آلکنو هم در سه بازی اخیر عصبی تر از بازیکنها بود و باعث میشد بازیکنا با ترس بازی کنن نمونه ش پاسای اشتباه معروف و به نظر من اگه مقابل آلمان و استرالیا با تیم دوم بازی میکردیم ( مثل بازی با بلغارستان ) قطعا میبردیم چون بچه های ذخیره انگیزه کافی رو برای نمایش توانمندیشون جهت انتخاب برای تیم اصلی المپیک رو داشتن و حتی اگه میباختیم هم اونموقع اشکالی نداشت چون امیدمون به تیم اصلی زنده میموند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ایران دو پله سقوط کرد به جاش ژاپن دو پله صعود کرد.
دیگه دل بچه های ایران برای استرالیا سوخت که از 9 تا بازیشون یه امتیاز هم نگرفته بودن اینا باختن تا استرالیا دو امتیاز بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
-
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
فقط عبادی پور از بازیش حال میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
عین بازی فوتبال باژاپن در امتیازات آخر فقط با اعتراض به داور ساده ترین سرویس حریف امتیاز شد . اصلا اینکارهای بازیکنان تمام ورزشها فقط و فقط مخصوص کشور عجایب ایرانهههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
ایران مشکلش اینه که دست کم میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
خیلی جالب بود عبادی پور توپ خراب میکنه بازیکن دیگه ای تعویض میشه
بازی یادتون میاد که عبادی پور تعویض شده باشه یا تو زمین نباشه؟؟؟؟؟؟؟
به کجا و کی وصله خدا میدونه
سفارش شده چه کسی هست الله داند
فعلا که تاوان خراب کاری ایشون رو اعصاب ما داره میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
کانگروها یوزها را بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
یکی زنگ بزنه به کادر فنی تیم بگه چرا عبادی پور و صالحی که خدای سوتی هستن چرا نباید تعویض بشن
بعد جالبه بعد از برد با امریکا مغرور شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
به تیمی باختیم که یک امتیازم از هیچ تیمی نتونسته بگیره..... حیف این تماشاگرا، نرن المپیک بهتره.....جوون و باتجربه همگی گند زدن مخصوصا آقای عبادی پور که معلوم نیست آلکنو چه رابطه ای باهاش داره که با این شرایطش بازیش میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
سالهاست که تیم والیبال ایران تا سرقله میره ولی دست خالی برمی گرده ومشکل فقط یک چیزه وآن هم (( ضعف قدرت بدنی برای یک ترنمنت طولانیست و دلیل اثبات این حرف عدم بدنسازیهای علمی وپخته درباشگاههای کشور ودلیل دوم نداشتن روحیه بالا درزمانهای حساس بازی بخاطر ضعف وافت قوای جسمی است درضمن اگر ایران قوی ترین تیم ازنظر جسمانی داشته باشد ولی فشاربازیها رابین بازیکنان تقسیم نکند تیم درادامه چندبازی مستاصل می شود وعلامت استیصال این است که درتوپهایی که چندبار از تورها ردوبدل می شود تیم ایران بیشتر اوقات بازنده این ماراتن پاسکاریها وردوبدل شدنها می شود چون ضعف جسمی ضعف عصبی را تشدید می کند وتمرکز رابه هم می ریزد.بنابراین کوچ نمودن تیم توسط یک مربی ریزبین ونکته سنج با آنالیزورهای توانمند هم خیلی مهم است چون ضعف کوچینگ حتی بازیکنان را ازتیم ملی فراری می دهد بعبارتی بعدازاینهمه سال ایران نتوانسته با اینهمه بازیکن خوب یک مربی توانای ملی برای خود پرورش دهد وباخت ایران به ژاپن وروسیه به دلیل ناز وافاده ودیرآمدن الکنو برسربازیکنان بود و سیستم مریض هدایت تیم ملی آثارخودش رانشان داده وخواهد داد شاید برخی بگویند پس موفقیت ایران در۴ بازی بعدی چه بود ؟ واضح است جوانی وناشناس بودن تیم ایران که با گذشتن ۴ بازی مربیان حرفه ای ضعفهای تیم ایران راشناختند وبرای آن نسخه پیچیدند نظیرهمین استرالیا که با رقص نیمکت نشینان حواس وتمرکزتیم ایران را بهم زدند و حتی درگوشی صحیت کردن بازیکنان حریف هم تمرکز تیم ما رابهم می زد بنابراین ایران برای المپیک باید قدرت بدنی خود را افزایش دهد واگر نمی تواند باید استفاده ازمکملهای غذایی مجاز وتقسیم توان در۵ دست بازیها را در دستور کارخود قراردهد ویا مانند استرالیا بدون استرس وبه قول مربی استرالیا ریلکس بازی کند.
Iran (Islamic Republic of)
نارا
۲۰:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
شگفتی سازان این دوره از مسابقات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط همه جا احساساتی هستیم نه منطقی ...شمارابخداپیرشدیم بسه اینقدر باختیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
من امروز زمان اعتراض بازیکنان به داور و رها کردن ادامه بازی یاد بازی فوتبال با ( ژاپن ) افتادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بچه ها اکثرا اعتماد به نفسشونو از دست دادن.بهتره با تیم دوم بازی کنیم و ببازیم تا با تیم اول.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
ژاپن سه بر صفر آلمان رو برد رفت بالاتر از ما توی جدول. ما از آلمان باختیم. عجب به همت و تلاش این کوتاه قامتان و عجب به همت و تلاش سرو قامتان ایران
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۹:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
آیا باخت به آلمان و استرالیا دو تیمی از نظرکیفیت بازی و همچنین جایگاهی که در جدول دارند می تواند توطعه بعضی از بازیکنان (بازیکن سالار) بر علیه سرمربی تیم ملی باشد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
خخخخخخ
Germany
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
عبادی پور دچار توهم زدگی شده و بعضی از هم بازیها بدون توجه به خط بدون توجه به دفاع حریف و بدون توجه به تور ضربه میزنه مگه کشکه هر جا بزنی هر جور بزنی بچسبه زمین حریف!!!! چشمان یک مهاجم بایست تیزبین و سریع و فرصت طلب باشه و در آن واحد زمین و زمان رو روی خانه حریف خراب کنه ..
ما کل بازی اصلا توپ زن سرعتی ندیدیم. عادت داشتیم 1 و 2 می‌گفتیم توپ تو زمین حریف می‌خوابید. دمش گرم اواخر وقت چن تا جهش خوب از بردیا و همچنین سرویس خوب دیدیم آفرین پسر زیاد تمرین کن موفق میشی . مربی باید بدونه وقتی دست بازیکن رو حریف خونده یا شگرد و نفر متقابل قرار داده بازیکن بایست تعویض یا تغییر پست بده. بهر حال ما بیش از پیش انتظار داریم. به کار مربی و اندیشه و جسور و سریع بودن و موفق و هوشمند بایست باشیم و اشتباه بسیار نادر داشته باشیم. یادمه موسوی تا چن وقت پیش اکثرا سرویس‌ها رو خراب می‌کرد ولی امسال سرویسش مقبول شده هر چند دائم نیاز به تمرین و پختگی کامل دارن تمام بازیکنا در سرویس همچو گلوله بایست شلیک کنن. و بازیکنان قبلی تیم ملی بایست به جوانا از تجربیات و مهارت‌هایی که داشتن آموزش بدهند تنها سرمربی کافی نیس آموزش ابعاد بسیار گسترده داره و هرکسی هر نقشه و طرح که عملکرد و کارنامه به بچه ها میده بایست همراهی کنه.
بچه ها شمارشی تمرین کنید و در نقطه 3 چنان شلیک سهمناک یا نرم تکنیکی داشته باشین ما گیف کنیم شادی رو از ما دریغ نکنید و نگیرید شما لایقید بربام جهان باشید چون میخاهیم پس میتوانیم. البته از آقای عبادی پور عذر میخاهیم انتقاد داشتیم چون می‌دانیم شما می‌توانید درود به شرفت چیزی که لایقشی و قبلا نشان دادی به نمایش بزار. درود به شرف همه بچه های والیبال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
اگه کادر فنی آینده نگری داشته باشه تو پنج بازی بعدی خیلی بیشتر از جوونا استفاده میکنه. حداقل فایده اش اینه برای سالهای آینده تجربه بیشتری کسب میکنن.جلو برزیل ،اسلوونی،فرانسه و لهستان و با بازی امروز حتی آرژانتین هیچ شانسی پیروزی نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
با این نوع بازی کردن جای بسی تاسف است یه روز رو اوج یه روز کسالت بار، بچه های تیم ملی والیبال خدای نکرده مشکل روحی روانی دارند یا قصدی دارند با این نوع بازی کردنشون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بازیکنان جوان هستن درست و اصلا منطقی برای المپیک دارن تجربه کسب میکنن سوال اینجاست وقتی اینهمه بازیکن خوب داریم وقتی بازیکنان فیکس روزشون تیست چرا از بازیکنان دیگر و جوان استفاده نمیکنیم که تجربه همگانی شه دوم این میلاد عبادی پور پارتیش کیه اون در حد تیم ملی نیست حالا چطور فیکس بازی میکنه و همه تعویض میشن ایشون هنوز هست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۹:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
الان عبادی پور و موسوی بیست ساله دارن تجربه کسب میکنن؟! کی میخوان استفاده کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
واقعا تیم ملی ولیبال ما بازی رو ساده گرفتن و به همین دلیل بازی به دست پایانی میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
واقع بین باشیم دیگه این تیم ۲۰۱۴ نیست باید پتانسیل تیم رو در نظر گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
خسته نباشید خدا قوت و ممنون از کار گروهی تان
Iran (Islamic Republic of)
حامد پنجابی
۱۸:۱۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط یک پرسش از سرمربی تیم ملی والیبال دارم. چه اصراریه انقدر به عبادی پور بازی میدهی؟بالاخره هر بازیکنی یه فرمی داره. فرم عبادی پور در این مسابقات نرمال نیست.واقعا امتیازات مفتی رو تو بازی به استرالیا هدیه داد. با تو جه با بازیکنانی مثل اسفندیار و.... که فرم خوبی دارن بازی دادن به عبادی پور خسته یه جور سوزاندن این مهره باارزش تیم ملیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بهترین بازیکن زمین میلاد عبادی پور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بلند قامتان ایران « گند » زدند !
استرالیا در جدول آخر است !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
تیم ملی ما تو دست اول و دوم خوب بازی نکرد ولی تودست سوم وچهارم به قول گزارشگر بازی موتورشون روشن شد ولی تو ی دست اخر ی بازبینی روحیه ی تیم ما رو گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
تیم ملی ما تو دست اول و دوم خوب بازی نکرد ولی تودست سوم وچهارم به قول گزارشگر بازی موتورشون روشن شد ولی تو ی دست اخر ی بازبینی روحیه ی تیم ما رو گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
ما در کل اهل شگفتی سازی هستیم آمریکا رو میبریم به ضعیف ترین تیم گروه میبازیم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
افتضاح بودن.عبادی پور بیستر دریافت هارو بد انجام داد.به خاطر دریافت اول باختیم.بچه ها بی انگیزه بودن.اصلا معلوم نیست یهو چی شد.به ضعیفترین تیم باختیم.عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۷:۵۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بازی با استرالیا دیدن نداشت حتی اگر ایران می بر د این بازی مثل حضور بی کفیت مهررعلیرزاده و همتی در مناظره بود که مخاطب را خواب و کسل می کرد و وقت او را هدررمی داد این بازی هم وقت هدر دهنده خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
امیران
۱۷:۴۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
وجدانا این مربی روسی چندتا برد رو هم شانسی رقم زده . تیم استرالیا رو باشگاه های معمولی ایران هم می تونن شکست بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
با این بازیکنا بریم المپیک، المپیک کجا بره!؟!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
ضعیف ترین تیم ایران در طول این چند سالی که در سطح جهانی بازی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
نخیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
مسئولان محترم فدراسیون والیبال خواهشا توقع الکی برای مردم درست نکنین.مردم تو این سالها حد و اندازه والیبال مارو درک کردن و میدونن ما تا رسیدن به سکو جهانی و المپیک فاصله زیادی داریم ولی توهمات شما مردم رو دچار خطا و اشتباه میکنه.دوره امثال موسوی و عبادی پور گذشته و باید فکر جایگزینی اینا باشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
من فقط یی پرسشی از داور دارم می مرد صحنه رو یه بار دیگه نگاه کنه هم امتیاز داد به اونا هم گند زد به تیم ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بازهم اتاق کج شد و عروس نتونست برقصه!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
امن مسابقه رو ندیدم ولی نتیجه ها رو پیگیر بودم
از دو دست اول معلوم بود باختیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
آقای داورزنی با این بازیکنا میشه مدال المپیک گرفت؟!؟ زرشک......
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۷:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
این بازی ارزش دیدن را نداشت دیگر به بازی والیبال نگاه نمی کنم موسوی و عبادی پور و تا حدی معروف دیگر دوران اوج آنها به پایان رسیده و وجودشان برای برای ادامه حضور در تیم ملی والیبال هیچ کیفیتی نداردبازی امروز فقط پنج امتیاز اول را دیدم فقط یک بازیکن در حد تیم ملی بود نظر به بازی جمعی چنین فردی هم کاری از پیش نمی برد و کم می آورد و جاذبه لازم را ندارد دو بازی اخیر با آلمان و صربستان جاذبه و محبوبیت تیم ملی والیبال را کاهش داد استرالیا در حد این بازی ها نیست و هیچوقت هم به چنین جایگاهی نمی رسد ظرفیت رشد لازم را در هیچ رشته ای ندارد و باید روی مسائل دیگر وقت صرف کند .
Germany
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
با اینکه عملکرد معروف در مواقعی تزلزلی کار کرده ولی با این عملکردش باز بازیکن جایگزین خود رو نداره. امیدوارم بیشتر هماهنک بشن چون آقای معروف نفش کلیدی در تیم و در همه پستها الخصوص نقش پاسور و سرویس داره. و ایشون اگر طرح داشتن که الان کار نمیکنن بایست به عملکرد قبلی و سریع خودش برگرده. ایشون یک ستاره کامل هستش امیدوارم با طراحی و همراهی بیشتر یکه تازی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
طبق معمول چیزی از ارزشهای بازیکنان کم نمیشه.
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
واقعا آبروی والیبال رو بردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
غفور کجاست؟ معروف نمیزاره بیاد که بیشتر مطرح نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
غفور طبق روال این چند سال اخیر بازی اول مصدوم شد و تا اطلاع ثانوی به سختی داره دوره نقاهت و طی میکنه .به سختی.
Iran (Islamic Republic of)
hh
۱۸:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
غفور مصدومه چرا جو الکی میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بردیا سعادت دمت گرم دردو بلات بخوره تو سر عبادی پور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
حالا این استرالیا به همه باخته واسه ما آدم شده همش تقصیر این آلکنو اون عبادی پور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
آلکنو تف بهت تعویض بلد نیستی الدنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
لعنت بهت آلکنو و عبادی پور این که کلا فلجه مربی هم که اصلا انگار منگه بابا تعویض کن لعنت بهت رو اعصاب چقدر بهت فحش بدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
این مربی انگار کلا گیجه چیزی زده حالیش نیست باید تعویض کنه این عبادی پور با این عملکردش باید همون اول میرفت بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
این مربی هم مثل عبادی گیج و منگه کجایی لبو ؟؟ تعویضم بلد نیستی. امتیاز سرویس که اصلا ندارین حداقل بیرون و تور نزنین خجالت اوره این شکل بازی کردن مقابل اخرین تیم جدول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
چه در این بازی و چه قبلی معلوم شد که یا مربی چیزی بلد نیست یا اختیاری ندارد. چون کاملا مشخصه بازیکنی مثل (عبادی پور ) و چند تا دیگه باوجود بازی بسیار ضعیف بازهم تعویض نشدند!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بهانه باخت تو بازی فردا هم جور شد: خستگی بازیکنان.
Turkey
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
معروف و عبادی پور باید از تیم خط بخورند بخاطر اینکه چند تا رفیق دارند ماندن المپیک بروند بعدش کنار بروند این چه وضع بازی کردن است آمریکا هم نخواست انرژی برای ایران هدر بدهد انشالله تو المپیک با هم بازی می‌کنند ببینید چه جوری ایران را میبرند جمع کنید ۲ تا بازی میبرید شلوغش میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
معروف خط بخوره جک داری تعریف می کنی بنده خدا معروف نبود که 1 بازی هم ایران نمی برد با اینقدر دریافت داغون داره بهترین پاس ها رو میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
مثل اینکه سفر توریستی رفتن بی غیرتا...خجالت اوره که جلو استرالیا اینجوری کم اوردین،خاک برسرتون که نه عرضه سرویس زدن دارین نه دفاع دارین نه حمله نه ابتکار عمل دارین .برین بمیرین زیادی سیر شدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
خوبه استرالیا از همه باخته ولی ایران داره بهش میبازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
تیم دچار فروپاشی روحی و روانی شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
با تلاش و همت بازیکنان قشنگمون استرالیا از بحران خارج شد.
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۶:۰۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
خیلی مشکوکه ... استرالیا از همه باخت بود ... واقعا چرا یه دفعه تیم شل کرد . چه رازی هست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
رازش میدونی چیه؟؟رازش یه مربی نفهم مثل آلکنو و بازیکن فلج مثل عبادی پوره...جمع کنید بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
تیمی که یه برد تا حالا نداشته تیم ششم جدول رو 3 هیچ برد !!! از قبل بازیها می گفتیم خوب 3 امتیاز این بازی رو که مثل آب خوردن می گیریم روسیه هم صربستان رو برد میشیم پنجم جدول ، الان که با کله رفتیم پایین جدول ، چرا اینقدر بی حال و بی رمق بازی می کنید ؟؟؟ همین یه ذره دلخوشی هم به ما نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام ، بازیکن های تیم ملی والیبال ایران بعد از برد برابر آمریکا مغرور شده و همین غرور باعث شکست در بازی های بعدی و همین بازی شده است ، موفق باشید
Japan
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
کسی هست پاسخگو باشد گه چرا عبادی پور باید در تیم باشد و آبروی تیم ایران را بر باد دهد کارگردان اینالیایی این موضوع را فهمیده نکند آلنکو هم در ترانسفر بازیکنان دست دارد که عبادی پور را برای فروش به باشگاه های خارجی در ارنج تیم قرار میدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
تا آقای صابر کاظمی و عبادی پور هستند اصلا نیازی نیست تیم های مقابل تلاشی انجام بدن.
این دوتا بازیکن امتیاز میدن تیم مقابل.
ماشاالله به این دوتا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
چرا همه رو با هم جمع میبندی. صابر کاظمی بهترین بازیکن ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
عزیز جون اون صابر کاظمی هم جوان و و دنبال تجربه و یک بازیکن عالی اما عبادی پور این وسط چرا میارنش تیم ملی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
لعنت بهت میلاد عبادی پور با این بازی کردنت یه امتیاز نمیتونی بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
عبادی بندازه بیرون یه تنه تیم و داده به باخت
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بازیکنان سرویس ساده رو چرا باید به تور بزننن!!!!!!! واقعا خجالت آوره. 2.بازکنی که دوبار سرویس جهش زده قطعا تحلیل داره و نمیتونه سومی رو جهشی بزنه کی مربی میخاد بفهمه...... معروف زیاد اشتباه میکنه نیاز داره خودش بازیابه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
معلوم نیست این تیم یهو چش میشه.عجیب هستن این بازیکنا.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
نامید کننده اس. واقعا خیلی شل و ور کار میکنن در سرویس برنامه ندارن. جسورانه کار نمیکنن
آخرین اخبار