آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: برای برگزاری امنیت انتخابات و انتخاباتی پرشور در کشور از بهمن ماه سال گذشته برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم با سازمان‌ها و نهاد‌های دخیل در امر انتخابات انجام شده است.

او افزود: نیروی انتظامی ضمن تعامل با سایر دستگاه‌های امنیتی و دستگاه‌های اجرایی بنا بر وظیفه‌ای که بر عهده دارند، تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و سلامت انتخابات در استان به کار گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تعامل سپاه کربلای استان با فرماندهی انتظامی استان در تامین نظم و امنیت انتخابات از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس خبر داد و گفت: تمام تلاش‌ها بر این است که فضایی امن برای مردم عزیزمان ایجاد شود تا با فراغ بال در تعیین سرنوشت خود شرکت کنند.

سردار میرزایی افزود: برای تامین امنیت در ۴ هزار و ۵۲ شعبه اخذ رای شامل ۲۵۲۰ شعبه روستایی و ۱۵۳۲ شعبه شهری به تناسب موقعیت هر شعبه ۳ تا ۶ نیرو و در مجموع ۱۲ هزار و ۷۰۰ نیرو برای امنیت انتخابات بکار گیری خواهند شد.

او با بیان این که در بحث انتخابات تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی در سطح استان نداشته ایم، گفت: ضمن تامین امنیت انتخابات، اقدامات لازم برای تامین نظم و انضباط عمومی و امنیت اجتماعی در اقصی نقاط استان اندیشیده شده است.

او با اشاره به نقش مردم در همه صحنه‌های انقلاب، افزود: مردم مولفه قدرت نظامند و در این عرصه نیز این مردمند که نقش موثری را در تعیین سرنوشت کشور، نظام و انقلاب اسلامی بر عهده دارند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که نیروی انتظامی در طول چهل سال انقلاب، ثابت کرد که وابسته به نظام و تابع مقام معظم رهبری است، گفت: انتخابات از مولفه‌های اصلی رشد و توسعه نظام است و بر همه ما لازم است تا با حضور حداکثری به همراه خانواده در این عرصه، انتخاباتی پرشور را رقم بزنیم.

وی با بیان این که اقتدار نظام اسلامی مرهون خون هزاران شهید و ایثارگری‌های رزمندگان عزیزی است که از جان خود گذشتند تا این انقلاب به سرانجام برسد، افزود: امروز وظیفه همه ما در قبال شهدا، حفظ نظام و دستاورد‌های آن است و علیرغم دسیسه‌های دشمنان قطعا امسال شاهد حضور مردم در صحنه و انتخاباتی پرشور در کشور خواهیم بود.

میرزایی همچنین با اشاره به تبلیغات کاندیدا‌های شورای اسلامی در شهر‌ها و روستا‌ها بر قانون پذیری و رعایت نظم در زمان تبلیغات تاکید کرد و گفت: ضوابط و مقررات جاری به تمام کاندیدا‌ها ابلاغ شده است.

سردار میرزایی با بیان یکی از برنامه‌های کاندیدا‌ها نظم بخشی و انتظام بخشی در حوزه انتخابیه است، افزود: از مسئولان ستاد انتخاباتی و کاندیدا‌ها انتظار داریم در چارچوب قوانین و مقررات اقدام کرده و طوری برنامه ریزی کنند که برای شهروندان مزاحمت ایجاد نشود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار