سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان:

تمهیدات لازم برای ثبات اینترنت در روز انتخابات اندیشیده شده است

سرائی گفت: برنامه ریزی های لازم برای تأمین ارتباط و پهنای باند اینترنت در شعب أخذ رأی استان زنجان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرائی سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در رابطه با اقدامات انجام شده برای پایدارسازی ارتباطات در روز انتخابات در استان زنجان، گفت: از ۲ماه گذشته در استان زنجان، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌ها و شرکت‌های مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتور‌های تلفن‌های ثابت و همراه در رابطه با پایدارسازی اینترنت استان زنجان انجام شده تا مشکلی از لحاظ اینترنتی در شعب أخذ رأی وجود نداشته باشد.

او افزود: همچنین تمهیدات لازم از لحاظ تامین ارتباط، پهنای باند اینترنت و پوشش‌های تلفن همراه در شعب اخذ رای انجام پذیرفته است.

این مسئول با اشاره به بحث الکترونیکی انتخابات، گفت: با توجه به اینکه مدیریت برگزاری الکترونیک انتخابات، دفتر فناوری اطلاعات، امنیت و شبکه دولت استانداری است، همکاری‌های خوبی نیز بین این دفتر و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان وجود دارد.

سرائی به همکاری نهاد‌های انتظامی و امنیتی با اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: نهاد‌های انتظامی و امنیتی نیز در رابطه با پایدارسازی مسیر‌های ارتباطی برای روز انتخابات، همکاری خوبی را با اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به عمل آورده‌اند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.