طارمی: مطمئن بودیم که صعود می‌کنیم / شرکت در انتخابات واجب است

مهدی طارمی، ملی پوش فوتبال کشورمان درباره شرایط این تیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی،  ملی پوش فوتبال کشورمان در ارتباط با مرحله دوم گروهی مقدماتی جام جهانی و رقیب‌های احتمالی تیم ملی ایران اظهار داشت: همه تیم‌ها تلاش و کار می‌کنند تا به جام جهانی صعود کنند و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی با دیگری تفاوتی داشته باشد؛ چرا که همه در یک سطح هستند.

مهاجم تیم ملی درباره صعود به مرحله دوم انتخابی گفت: مطمئن بودیم که صعود می‌کنیم، اما نمی خواستیم قبل از صعود صحبتش را مطرح کنیم. شما دیدید تلاش کردیم تا بهترین عملکردمان را برای مردم عزیز انجام بدهیم و خدا را شکر به مرحله بعد صعود کردیم.

طارمی در ارتباط با جدایی کی روش از تیم ملی و شرایط کنونی این تیم افزود: کی روش ۸ سال در تیم ملی حضور داشت و کار‌های زیادی مانند عوض کردن نسل بازیکنان در تیم ملی ما انجام داد، کار‌هایی که ثمره‌اش را الان در میان بازیکنان مشاهده می‌کنیم.

او ادامه داد: امیدوارم بتوانیم دل مردم را برای چند روز شاد کنیم و به جام جهانی صعود کنیم. شاد کردن دل مردم بزرگترین نعمتی است که خداوند می‌تواند به ما بدهد.

مهاجم تیم ملی در مورد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: به نظرم شرکت در آن واجب است. شما اگر در انتخابات شرکت نکنید، هر موضوعی در آینده این کشور  پیش آید چه خوب باشد و چه بد، حق اظهار نظر ندارید. مردم بررسی کنند و ببینند که چه کسی صلاحیت دارد و به آن رای بدهند. اگر مردم رای ندهند، بعدا حق گلایه از شرایط موجود را ندارند. باید خیلی منطقی فکر کنند و به فردی که صلاحیت رئیس جمهور شدن را دارد، رای بدهند. امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای مردم ما رقم بخورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
همه باهم شرکت میکنیم در انتخابات تا دشمنان از ملت مایوس شوند و طمع نکنند به ایران عزیز
آخرین اخبار