اجتماع حامیان حجت الاسلام رئیسی در میدان شهدا مشهد

گردهمايی حاميان حجت الاسلام رئيسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات رياست جمهوری در ميدان شهدا مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گردهمايی حامیان حجت الاسلام رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میدان شهدا برگزار شد.

مهمان ويژه اين مراسم سعيد محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا در جمع حاميان حجت الاسلام رئيسی گفت: ما همه به خراسان بدهکار هستیم، استانی که مردانی همچون مقام معظم رهبری را در خود پرورانده است. 

او افزود: حكومت اسلامی بر مبنای حمایت مردم ضعيف و اقشار مردم بنا شد و امام به پشتوانه شما دولت تعيين كرد و ما با هم در مقابل تمام مشكلات ايستاده ايم؛ دردا که امروز عده ای از مسئولین کاخ نشین شدند و فاصله بین ضعیف و غنی در کشور ما بر اساس تفکرات لیبرالی و غربی زیاد شده است.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا ادامه داد: متاسفانه امروز مسئولان ما از مردم فاصله گرفته‌اند و مقام معظم رهبری در بيانیه گام دوم انقلاب بر كاهش اين فاصله تاکید کردند؛ این فاصله طبقاتی باعث دلزدگی مردم از انقلاب شده است و فقط با به کارگیری مسئولین انقلابی است که مردم بار دیگر با صحنه باز می‌گردند.

محمد بیان کرد: انقلاب اسلامی آمد که بی اعتمادی ها را از بین ببرد و مردم خودشان باید در امور کشور دخالت مستقیم داشته باشند.

او تصریح کرد: کشورهایی را می‌بینیم که به اندازه یک استان ما هم نیستند اما وضعیت‌شان خیلی بهتر است، چرا با این حجم از ظرفیت، باید درگیر این چنین اوضاعی باشیم.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا تاکید کرد: در گذشته اگر جوانان ما بعد از یک سال کار کردن می‌توانستند خانه بخرند، در حال حاضر بعد از ۳٠ سال کار کردن می‌توانند همان خانه را اجاره کنند؛ خب معلوم است با این شرایط سن ازدواج بالا می‌رود.

محمد اظهار کرد: چرا امروزه از هر سه ازدواج  یکی ختم به طلاق می‌شود؟ این فرهنگ ایرانی نیست، این حق مردم ایران نیست.

او افزود: بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه را از بورس تامین کردید و به آن افتخار کردید، آیا این افتخار است که دولتی دستش را در جیب مردم بکند؟

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا ادامه داد: امروز باید مردم نقش اساسی در حاكميت داشته باشند و متاسفانه بی تحركی كه در برخی از مسئولان شاهد آن هستیم؛ در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی ايران نيست.

محمد بیان کرد: دولت در جمهوری اسلامی يک ميدان است و اين ميدان، مرد ميدان می‌طلبد اما امروز از فرهنگ و مكتب حاج قاسم چيزی در دولت نمی‌بينيم.

او تصریح کرد: ناكارآمدی برخی مسئولان، مردم را با مشكلات فراوانی بخصوص در مسائل اقتصادی مواجه کرده است؛ ما انقلاب كرديم كه در جامعه عدالت برقرار شود نه اینکه شرایط عجیبی بر جامعه حکم فرما باشد.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا تاکید کرد: سالانه حدود٩٠٠ ميليارد تومان یارانه سوخت وجود دارد، از مسئولان امر می‌پرسم آیا اين مبلغ به دست مردم رسيده است؟ اين مبالغ بين اقشار سرمایه دار کشور توزيع می‌شود.

اجتماع حامیان حجت الاسلام رئیسی در عرصه میدان شهدا

محمد اظهار کرد: گفته می‌شود در بخش بانكداری  ١١نفر ابر بدهكار بانکی وجود دارد و مافياها هر روز گردن كلفت تر می‌شوند؛ مقام معظم رهبری در هر سال راه روشن را به مسئولان نشان می‌دهند اما شنونده‌ای برای تغيیر وجود ندارد.

او افزود: كسانی كه خود را اقتصاددان می‌دانند باید پاسخ بدهند که وضعيت معيشت مردم چرا اين‌گونه است و کسی که مسئوليت بانک مركزی را داشته و باعث نقدینگی  ٢تا ٣هزار ميليارد تومان شده باید پاسخگو باشد.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا  ادامه داد: مردم ديگر طاقت ندارند چرا می‌خواهيد دولت سوم خود را به اين مردم تحميل كنيد؛ كاش بجای مذاكرات بی نتيجه، برای مردم كار می‌كرديد؛ كاش بجای اعتماد به بیگانگان به مردم کشور خودتان اعتماد می‌كرديد.

محمد بیان کرد: كليد اهدایی زنگ زده ملكه انگلیس هيچ قفلی را باز نكرد؛ آقايان ليبرال، راه حل مشكلات كشور در داخل مرز های همين كشور است.

اجتماع حامیان حجت الاسلام رئیسی در میدان شهدا

او تصریح کرد: امروز، متاسفانه عزت ايرانيان در صف های بی تدبيری مرغ و نان در حال لگد مالی است؛ چرا از فرهنگ ناب شهيدان استفاده نمی‌شود؟ فرهنگ ما بی نياز از تمنای نان و آب از دنیای غرب است.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا  تاکید کرد:من امروز با قاطعيت در مقابل امام رضا(ع) عرض می‌كنم؛ باتوجه به ظرفيت های سرشار کشور، اگر دست بر روی زانو خود بگذاریم و دولت مردمی را انتخاب كنيم،شاهد آبادسازی و آزادسازی خرمشهرهای دیگر هستيم.

محمد اظهار کرد: ما در شعار گام دوم انقلاب و در آستانه یک رويداد تاريخی هستيم، رهبر معظم انقلاب از اين روز به عنوان پيچ تاريخی ياد می‌كنند؛ اين شب ها ليالی قدر انقلاب است و امیدوارم با تصميم درست مردم شاهد خانه تكانی دولت باشيم.

 

اجتماع حامیان حجت الاسلام رئیسی در عرصه میدان شهدا

انتهای پیام//ف.ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
به دور دوم کشیده میشه صد در صد
France
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
کاش یکی از جبهه انقلابیون انصراف میداد انتخاب بین جلیلی و رئیسی سخته
France
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
انشالله همین بشه رئیس جمهور ریشه فساد را خشک کنه