مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد؛

حضور حداکثری مردم در انتخابات

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی گفت:ملت شریف ایران در مسیر انتخاب سرنوشت خود لحظه‌ای دچار تردید نخواهند شد و آرمان‌های شهدا و رزمندگان را با حضور در انتخابات یک بار دیگر فریاد خواهند کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، وبینار آموزشی با موضوع نماز و امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین حوزه‌های مختلف دانشگاه، روسای دانشکده ها، شبکه ها، بیمارستان‌ها و رابطین فرهنگی در سطح دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک دهه کرامت و دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه، گفت: امیدوارم مردم حماسه حضور حداکثری خود را در ۲۸ خرداد در راستای حماسه‌های فتح خرمشهر، هشت سال دفاع مقدس، ۲۲ بهمن و دهه فجر خلق نمایند و عزت، اقتدار، حکمت، مصلحت، هوشیاری و دشمن‌شناسی خود را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی افزود: ملت ایران اسلامی با حضور در انتخابات یک بار دیگر به دنیا اعلام می‌نمایند که حکومت نبوی، پیروان حسینی و منتظران مهدوی در تقابل با دنیای استکبار و دست نشانده‌های منطقه‌ای آن‌ها هوشیارند و به توطئه‌های خبیثانه دشمنان واقف هستند.

او در ادامه حضور در انتخابات را یکی از مصادیق معروف سیاسی ذکر نمود و ادامه داد: همانگونه که تشکیل نظام اسلامی یکی از معروف‌ها است، حفظ نظام که در راس واجبات قرار دارد نیز از مهمترین مصادیق معروف سیاسی می‌باشد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه مردم در سایه آیاتی که امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه آحاد مردم می‌داند قدم بر خواهند داشت، بیان کرد: ملت شریف ایران در مسیر انتخاب سرنوشت خود لحظه‌ای دچار تردید نخواهند شد و آرمان های شهدا و رزمندگان را با حضور خود در این انتخابات سرنوشت ساز یک بار دیگر فریاد خواهند کشید.

او مطرح کرد: مردم حضور در انتخابات را یک تکلیف می‌دانند و معتقدند که تأثیر حضور در انتخابات کمتر از تاثیر حضور در هشت سال دفاع مقدس، کمتر از توانمندی هسته ای و کمتر از توانمندی‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با بیان اینکه انتخابات لیله القدر انقلاب است که سرنوشت ۴ سال مدیریت کشور به آن گره خورده است، اظهار کرد: روحیه جهادی، انقلابی، استقلال خواهی و استکبار ستیزی اقتضا می‌کند که همه مردم در پای صندوق‌های رای حضور یابند.

در بخش دیگری از این جلسه در ارتباط با آیین‌نامه‌های فریضه نماز و امر به معروف و نهی از منکر توسط شرکت کنندگان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و حاضران به بیان مطالبی در رابطه با اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و نماز در جلوگیری از آسیب‌ها و تربیت نسل مومن، متدین و حافظ انقلاب پرداختند.

در ادامه این وبینار آموزشی بر این موضوع که مدیران در سه سطح مدیریتی تمهیدی، تبلیغی ترویجی و آموزشی پژوهشی تمام توان خود را در راستای تعمیق فرهنگ نماز و ترویج امر به معروف و نهی از منکر به کار گیرند؛ تاکید شد و حاضران در این زمینه نیز دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را تشریح نمودند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.