دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان:

مشکلات انتخاباتی را گزارش دهید

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل و اختلال در فرآیند رای گیری با فرمانداری اصفهان تماس بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با وجود اعلام شروع ساعت اخذ رای از ساعت ۷ صبح، تعدادی از شعب انتخاباتی در اصفهان با تاخیر فرآیند اخذ رای را آغاز کردند.

از مهم‌ترین دلایل به تعویق افتادن زمان آغاز رای گیری می‌توان به اخلال در اینترنت برخی شعب و دستگاه‌های احراز هویت، تحویل نشدن به موقع کارت‌های الکترونیکی انتخابات شورا‌ها به صندوق‌ها، نبود برخی مسئولان اجرایی یا نظارتی در شعب راس ساعت مقرر و ... اشاره کرد.

علی اصغر رفیعی نژاد دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: ابتدای صبح ممکن است به دلیل فشار روی سیستم‌ها مشکلاتی بوجود آمده باشد، اما در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکلات رفع و فرآیند رای گیری در حال انجام است.

او ادامه داد: مردم اصفهان در صورت مشاهده هرگونه مشکل و اختلال در فرآیند رای گیری با شماره ۳۲۲۴۲۶۲۶ تماس بگیرند تا همکاران ما در فرمانداری اصفهان مشکلات را پیگیری و رفع کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار