ایالت ویکتوریا استرالیا در محاصره تارهای عنکبوت

وقوع پدیده ایجاد تارهای عنکبوت گسترده پس از وقوع طوفان در برخی از شهرهای ایالت ویکتوریا استرالیا خبرساز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایالت ویکتوریا در جنوب شرقی استرالیا طی روز‌های گذشته شاهد باران‌های شدید و وقوع سیل در برخی از مناطق این ایالت بود. اما پس از این رخداد‌های طبیعی، اتفاق عجیب دیگری در این ایالت خبرساز شده است. ایجاد تار‌های عنکبوت بزرگ که بخش‌های زیادی از درختان و جاده‌ها را پوشانده است.

تصاویری که از منطقه «گیپسلند» در فضای مجازی منتشر شده این تار‌های عنکبوت عجیب را به تصویر می‌کشد. بنا به برخی گزارش‌ها در بعضی موارد یک تار عنکبوت تا شعاع بیش از یک کیلومتر جاده و محیط اطراف را پوشانده، تا جایی که که حتی رانندگان قادر به دیدن علائم رانندگی نیستند.

یکی از این ویدئو‌ها پس از انتشار در فضای مجازی موجب حیرت کاربران شد. این ویدئو یک تار عنکبوت بزرگ را که در کنار یک اتوبان ایجاد شده نشان می‌دهد. بنا به گفته کارشناسان این تار‌های بزرگ که به عنوان Ballooning شناخته می‌شود نوعی تاکتیک بقا برای عنکبوت‌ها است. عنکبوت‌ها ابریشم را روی پوشش‌های گیاهی انداخته و این کار به آن‌ها اجازه می‌دهد تا موقع وقوع سیل خود را به مناطق بلندتر رسانده و فرار کنند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است، این پدیده پس از وقوع بارش باران سیل آسا همراه با باد شدید که منجر به وقوع سیل و خسارت زیاد به برخی از مناطق ویکتوریا شد رخ داد. همچنین باران شدید و سیل موجب کشته شدن دو شهروند و تخلیه بسیاری از ساکنان محلی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
میتوان از این تارها ابریشم گرانقیمتی بدست آورد