امام جمعه کوهبنان:

حضور مردم در انتخابات باعث ضعف دشمنان و اقتدار ایران است

حجت الاسلام جعفری گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات مطلوب و مهم می باشد، چون حضور مردم در انتخابات باعث ضعف دشمنان و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  همزمان با ۲۸ خرداد نماز جمعه  شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیون، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با رعایت دستور العمل های بهداشتی در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام (ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی و تبریک دهه کرامت گفت: از نشانه‌های انسان مومن امانتداری است و کلید خوشبختی جامعه در این است که افراد لایق و عادل سر کار بیایند.

اوافزود: امانت میان انسان و خدا، امانت میان انسان با افراد جامعه از مهمترین نوع امانت ها است البته در قیامت از عمر انسان به عنوان نوعی امانت سوال می‌شود.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: ایران اسلامی قدرتمند است که با حضور مردم این عزت و اقتدار مضاعف می‌شود مردم در مراسم تشییع سردار دل‌ها عزت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

اوبا استناد به کلام نورانی امام رضا (ع) ابراز داشت:توکل به خدا، رضایت به قضای الهی، تسلیم به امر خدا، واگذاشتن کار به خدا، توسل به شهدا و بزرگان باعث رستگاری و هدایت انسان می‌شود.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع) قرار داریم از سیره و سبک زندگی و معاشرت حضرت، برخورد با مردم و زیر دستان، گرفتن قدرت و... باید از وجود شریف این امام همام بهره ببریم.

او با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: روز ۲۸ خرداد به عنوان روز حماسه ملی و دینی باید ماندگار شود اصل مشارکت و نوع انتخاب مردم مهم است حضور گسترده و دشمن شکن مردم بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام جعفری گفت: قوه مجریه چهار سال در اختیار شخصی است که امروز مردم انتخاب می‌کنند انتخابات یک روز برگزار می‌شود، اما اثرات آن‌ها تا سال‌ها باقی است.

او ابراز داشت: حضور مردم باعث آبرومندی و عزت کشور است اگر رای مردم بالاتر باشد چشم طمع دشمنان کور خواهد شد رای بالا در سوریه را شاهد بودیم که در حقیقت رای به جبهه مقاومت و خون شهدا بود که باعث شکست رژیم صهیونستی و عزل یکی از مقامات این غده سرطانی شد.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: نگاه تمام دنیا حتی کشور‌هایی که به صورت قبیله‌ای اداره می‌شوند به ایران اسلامی است گرچه برخی کشور‌ها انتخابات ندارند، اما ایران اسلامی را زیر سوال می‌برند.

حجت الاسلام جعفری گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات مطلوب و مهم است، چون حضور مردم در انتخابات باعث ضعف دشمنان و اقتدار ایران اسلامی است.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: حضور سلایق مختلف در عرصه انتخابات زمینه را برای انتخاب مردم میسر کرده البته ممکن است کسی گلایه داشته باشد، ولی برای حضور در کنار صندوق‌های رای نباید تردید داشته باشد و باید با قدرت در انتخابات شرکت کند.

اوافزود:رای اولی‌ها باید در جشن تکلیف سیاسی حضوری گسترده داشته باشند تا به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار