فرمانده انتظامی خوزستان:

چتر نیروی انتظامی خوزستان بر سر شعب اخذ رای باز است

سردار صالحی از تامین امنیت انتخابات با بکارگیری ۱۵ هزار نیروی پلیس در شعب اخذ رای سراسر استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی، از یک ماه قبل از آغاز انتخابات، برنامه ریزی و تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است.

او با بیان اینکه حوزه‌های اصلی مأموریتی پلیس در انتخابات، تأمین امنیت شعب اخذ رای، حفاظت از صندوق‌های رای گیری و ایجاد احساس امنیت عمومی استان در این روز بزرگ است، افزود: تعداد ۴ هزار و ۱۸۳ صندوق ثابت و سیار داریم که بیش از ۱۵ هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی با همکاری بسیج و سپاه استان مسئولیت امنیت این صندوق‌ها را برعهده دارند.

سردار صالحی با تاکید بر نقش بسیار مهم و تاثیرگذار مشارکت‌های مردمی در تامین امنیت انتخابات، بیان داشت: با مردم و به کمک آنان بهترین شرایط را برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم کرده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان با اشاره به اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس در زمان برگزاری انتخابات ادامه داد: طرح‌های ترافیکی ویژه انتخابات برای روان سازی ترافیک در محدوده شعب اخذ رای و صندوق‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد، که در این رابطه همکاران پلیس راهور تا پایان ساعت اخذ رای در معابر شهری حضور خواهند داشت و از شهروندان نیز می‌خواهیم که در این امر با پلیس همکاری فرمایند.

سردار صالحی با بیان اینکه مردم خوزستان امتحان خود را پس داده اند و همواره پای انقلاب و آرمان‌های مقدس آن بوده‌اند، تصریح کرد: ان شاءالله با شرکت در این انتخابات، برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.