آخرین قسمت «زیرخاکی» را امشب ببینید

آخرین قسمت مجموعه «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان، امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین قسمت مجموعه «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

فصل دوم «زیرخاکی» در ۱۶ قسمت به پایان می‌رسد.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی از بازیگران این سریال هستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۰۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
شما کارگردان زیرخاکی محترم بنظرمان با این فصل یک و فصل دو و فصل سه و فصل چهار و فصل پنج و فصلهای ..... و قسمت قسمت قسمت کردنهای مختلف سریال زیرخاکی جذاب و دیدنی اون گنج تاریخی سکه های طلای زیرخاکی فریبرز رو که زیرخاک قایم کرده داری زنده واقعیش می کنید برای خودتون تا حلا چند میلیاردشو در واقعیت توسط این سریال زنده کردی از اون چمدون سکه های زیرخاکی گنج روئیایی فریبرز ؟!!! سیاست تشنه کردن منتظر گذاشتن ملت برای دیدن آخرین قسمت سریال زیرخاکی و پولهای کلان گرفتن از صدا و سیما به همین ترتیب بری جلو کل چمدون سکه های زیر خاکی رو در واقعیت زندش می کنید میریزش توی حساب بانکیتون فقط همینو می دانیم که نقشهای گنجهای واقعی میلیاردی دست شما کارگردانهای سریال و سینما و تهیه کنندگان برنامه های شاد و مرفح تلویزیونی است حالا فصلهای بعدی و قسمتهای بعدیشو کی برای ملت که مداوم میرن سرکار و تشنه مابقیش می مونن تولید و پخشش می کنی جناب کارگردان گالیور نقشه گنجو رد کن بیاد . بابا تو دیگه کی هستی دست شیطونو بستی . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
از سرش راحت میشیم ،چی بود بازی جمشیدی پیرمرد
آخرین اخبار