تمدید مهلت ثبت نام بنگاه های آسیب دیده از کرونا

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

بی باک، معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: براساس ابلاغ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات برای مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

او ادامه داد: همچنین برای بخش‌های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریورماه تمدید شد.

بی باک افزود: بانک‌ها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید و تسهیلات مراحل قبلی تا پایان آبان ماه سال جاری هستند.

او گفت: بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده از طرف مشاغل حوزه گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ امهال می‌شود.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: حق بیمه سهم کارفرمایی اردیبهشت و خردادماه سال جاری به مدت دو ماه امهال می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.