با گارفیلد واقعی در دنیای گربه‌ها آشنا شوید + تصاویر

گربه‌ای در روسیه با حالت چهره بسیار جالب، شبیه شخصیت کارتونی معروف گارفیلد است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه انگلیس سان، یک گربه ولگرد پس از اینکه صاحبش او را از خیابان گرفت و از او مراقبت کرد در شبکه‌های اجتماعی به یک ستاره مشهور تبدیل شده است، زیرا ابراز حیرت دائمی در چهره‌اش به دلیل چشمان گشاد باعث شده با شخصیت گربه مشهور گرفیلد در کارتون شباهت داشته باشد.

ناتالیا ژدانوا ۴۰ ساله روسی گربه ولگرد «فدیا» را در حیاط پشتی خود در روستوف روسیه پیدا کرد درحالی که گربه بیمار بود و قادر به حرکت نبود و چند روز بیشتر نداشت. این زن روسی به گربه کمک کرد تا بهبود یابد و هم اکنون گربه ۱۸ ماهه است.

«فدیا» از ناحیه صورت خود دچار ناهنجاری شده که او را برای همیشه مبهوت و متحیر کرد، اما نگاه غیر ارادی او دلیل ستاره شدنش در شبکه‌های اجتماعی شد. این گربه توجه نفر را با نگاه خاص خود جلب کرد و به گفته دنبال کنندگان حالات چهره عجیب و غریب دارد.

این زن روسی که کتاب‌های کودک را در روستوف ارائه می‌دهد، گفت: من او را بدون توجه به هر شرایطی و در هر موقعیتی دوست دارم، اما مطمئن نیستم که این نگاه ناشی از تغییر شکل ژنتیکی باشد یا مادرش به علت انزجار از چهره‌اش او را رها کرده است.


بیشتر بخوانید


او همچنین تأیید کرد که او گربه‌ای بسیار زیبا و دارای احساس سرگرمی و شیطنت دوست داشتنی است و عاشق بازی کردن است و می‌داند که او چیزی جذاب دارد که باعث می‌شود مردم او را دوست داشته باشند و با او بازی کنند.

صاحب گارفیلد واقعی می‌گوید: گرچه فدیا وقتی پیدا شد ضعیف و در حال مرگ بود، اما او اکنون بسیار سالم و پرانرژی‌تر است، صدای او بلندتر می‌شود. او از مکانی به مکان دیگر می‌پرد و وقتی به چهره هرکسی نگاه می‌کند خنده و تحسین را به همراه می‌آورد.

گارفیلد واقعی

گربه روسی

گربه روسی

 گارفیلد واقعی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیکا خضری
۰۷:۲۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
قیافه گربه رو نگاه ????????
آخرین اخبار