افزایش حقوق بیمه شدگان روستایی

مستمری صندوق بیمه روستایی در هرمزگان ۲۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،محمد علی دشوار گر مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هرمزگان با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی حقوق بیمه شدگان صندوق اجتماعی روستا و عشایر گفت: این افزایش مستمری، همراه با معوقه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه به حساب مستمری بگیران صندوق واریز شد.

محمد علی دشوارگر افزود: ساکنان روستا‌ها و مناطق عشایری، رانندگان حمل و نقل بار و مسافربر در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر، و صنعتگران صنایع دستی می‌توانند از خدمات بیمه روستایی استفاده کنند.

او با اشاره به اینکه عضویت در این صندوق آرامش دوران پیری است، افزود: روستاییان از سن هیجده تا ۵۰ سال می‌توانند با پرداخت حق بیمه حداکثر در ۴ قسط، عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر شوند و حداقل پرداخت حق بیمه در یکسال سیصد و نود، و حداکثر یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است.

دشوارگر با اشاره به مزایای مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان برای اعضای صندوق گفت:متقاضیان با مراجعه به مراکز کارگزاری‌ها و دفاتر پیشخوان دولت می‌توانند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر عضو شوند.

بیش از بیست و سه هزار نفر در هرمزگان عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار