حماس: ما به جوانان انقلابی در کرانه باختری درود می‌فرستیم

جنبش حماس در بیانیه‌ای از جوانان انقلابی در کرانه باختری رود اردن تقدیر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای از جوانان انقلابی در کرانه باختری رود اردن تقدیر کرد.

حماس در این بیانیه گفت: ما از جوانان انقلابی در کرانه باختری به خصوص قهرمانان درگیری‌های شبانه درود فرستاده و آن‌ها را به درگیری‌های بیشتر دعوت می‌کنیم.

در بیانیه حماس که بعد از نشست گروه‌های مقاومت منتشر شده، آمده است: ما دستی واحد در برابر رژیم صهیونیستی و دفاع از قدس هستیم.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است: ما انسجام بین المللی با اسرائیل را که نامش در فهرست سیاه بین المللی نیامده، محکوم می‌کنیم. ما به رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش به خاطر نشکستن محاصره غزه هشدار داده و اعلام می‌کنیم که ملت ما و مقاومت فلسطین در برابر این مسأله ساکت نخواهد نشست.

پیشتر نیز گروه‌های مقاومت فلسطین در سخنانی اعلام کرده بودند: ما از مردم انقلابی خود در کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی می‌خواهیم تا مقاومت را افزایش دهند. ما از پرونده اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به خصوص آن‌هایی که دست به اعتصاب غذا زده اند، حمایت می‌کنیم.

آن‌ها همچنین گفته بودند: مقاومت در برابر تعلل‌ها و امروز و فردا کردن‌ها دست بسته نیست. ما از طرف‌های میانجی می‌خواهیم بر رژیم صهیونیستی فشار آورده تا در برداشتن محاصره از نوار غزه و پایان دادن به پرونده بازسازی دست بجنباند.

مقاومت فلسطین همچنین تأکید کرده بود: ما بر لزوم توقف اقدامات تحریک آمیز در قدس و منطقه شیخ جراح و بطن الهوی تأکید می‌کنیم. ما تصمیم دبیر کل سازمان ملل برای عدم درج نام رژیم صهیونیستی در فهرست سیاه این سازمان را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار