باران چشمه: انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در صحت کامل برگزار شد

رئیس تعلیق شده فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی درباره حکم ابطال انتخابات این فدراسیون توسط دیوان عدالت اداری توضیحاتی را بیان کرد.

مهرعلی باران چشمه رئیس تعلیق شده فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص حکم ابطال انتخابات این فدراسیون توسط دیوان عدالت اداری اظهار کرد: مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی با نظارت  وزارت ورزش و جوان و کاملا قانونی برگزار شد. من هنوز در مورد دلایل حکم ابطال انتخابات  توسط دیوان عدالت اداری اطلاع دقیقی ندارم.  من هیچ گونه شک و تردیدی درباره صحت انتخابات برگزار شده ندارم و رقابت نیز بین نامزد‌های انتخابات کاملا تنگاتنگ بود و من با کسب ۳ رای بیشتر در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی  پیروز شدم. وزارت ورزش و جوانان انتخابات را کاملا قانونی برگزار کرد.  

او درباره دلایل صدور حکم ابطال انتخابات توسط دیوان عدالت اداری گفت: هیچ گونه دلیلی اعلام نشده است و از من نیز دعوت نشد تا از حقانیت پیروزی خود در انتخابات دفاع کنم. این حکم به احتمال بسیار با اعمال نفوذ برخی افراد صادر شده است.

او افزود: معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان مستندات و مدارک  قانونی را در جهت صحت انتخابات  برگزار شده فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی را به دیوان عدالت اداری ارسال کرده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار